موضوعات داغ

آخرین نسخه T-Spec از نیسان GT-R با مقاصد خیریه به حراج گذاشته شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان GT-R T-Spec یکی از تیپ‌های قدرتمند و مجهز این خودرو است که در سبد محصولات نیسان، حد فاصل بین نیسان GT-R استاندارد و نیسان GT-R نیسمو را پر می‌کند. بازار اصلی این خودرو استرالیا است، کشوری که همواره پذیرای انواع خودروهای اسپرت و سوپراسپرت بوده است.

آخرین دستگاه نیسان GT-R T-Spec هم‌اکنون در جریان یک حراج، با اهداف خیریه برای فروش آگهی شده است. این خودرو آخرین نیسان GT-R T-Spec عرضه شده در استرالیا است که تنها 52 کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو علاوه بر کارکرد اندک خود، مشخصه‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد. هیروشی تامورا، متخصص ارشد محصولات نیسان برای بخش عملکرد GT-R و Nismo، روکش موتور خودرو را امضا کرده است که باعث می‌شود تا ارزش بیشتری برای این خودرو قائل باشیم. همچنین رنگ خاص این خودرو که به یشم میلینیوم مشهور است، یکی از رنگ‌های خاص و سفارشی نیسان GT-R محسوب می‌شود که یادآور نیسان اسکای لاین GT-R با کد R34 است.

مزایده این نیسان GT-R خاص و منحصر به فرد در سایت ebay صورت می‌گیرد و قیمت آغازین آن نیز 395,000 دلار استرالیا (296,742 دلار) اعلام شده است. پس از فروش این خودرو در مزایده، تمام وجوهی که بیش از 279,000 دلار استرالیا (209,597 دلار) جمع‌آوری می‌شود، به نفع اداره آتش نشانی Upper Ferntree Gully از CFA و خیریه جوانان Bridge Builders اختصاص خواهد یافت.

تیپ آتش نشانی Upper Ferntree Gully یک سرویس آتش نشانی داوطلبانه است که از سال 1926 در حال خدمت به جامعه محلی استرالیا است.. وجوهی که از حراجی‌های مختلف دریافت می‌شود، به این سازمان اجازه می‌دهد تا تأسیسات خود را ارتقا دهد. خیریه جوانان سازندگان پل نیز یک سازمان داوطلبانه است که هر ساله برنامه های مختلفی را برای هزاران نوجوان استرالیایی ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد