موضوعات داغ

عرضه جک T8 به بازار مکزیک، حضور گسترده جک در آمریکای جنوبی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی چینی جک یکی از برندهای مشهور چینی در بازار ایران است که برخی محصولات آن همچون جک S5 و جک J5 در ایران بسیار پرفروش و موفق ظاهر شده‌اند. در حال حاضر نیز دو محصول جدید این شرکت با برند کرمان موتور در ایران به فروش می‌رسند که شامل کی ام سی K7 و کی ام سی T8 هستند.

با این حال شرکت خودروسازی جک در آمریکای لاتین نیز فعالیت دارد. بازار مکزیک یکی از مهم‌ترین مناطق برای حضور جک است و این شرکت پنجمین سال حضور خود در این کشور را جشن می‌گیرد. هم‌اکنون 43 نمایندگی فروش جک در مکزیک فعال هستند.

جک از سال 2017 در بازار مکزیک حضور دارد و تاکنون 300 فرصت شغلی مستقیم و 8000 فرصت شغلی غیرمستقیم را در این کشور ایجاد کرده است. علاوه برآن فروش هاچ‌بک برقی جک در مکزیک بسیار بالاست و برند جک رتبه اول فروش خودروهای برقی در مکزیک را در اختیار دارد. 47 درصد بازار خودروهای الکتریکی مکزیک در اختیار جک است.

به مناسبت پنجمین سال حضور جک در مکزیک، این شرکت پیکاپ خود یعنی جک T8 را برای عرضه به بازار این کشور در نظر گرفته است. این پیکاپ با نام Frison T8 به بازار مکزیک عرضه خواهد شد و امکانات ویژه‌ای برای شخصی سازی آن توسط نمایندگی‌های جک و دیگر شرکت‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد