موضوعات داغ

آلفارومئو جولیا وانت چه شکلی است؟

عکس مطلب اول
یکی از مسائلی که در چندسال اخیر باعث شده سوژه‌ای تاپ برای کاربران فضای مجازی فراهم شود، تبدیل شدن خودروی پراید به یک وانت باری بود که حتی تا به امروز هم شاهد سوژه شدن آن در شبکه‌های مختلف مجازی و در نظرات کاربران هستیم، در صورتی که پراید مذکور اولین خودروی محور جلوی دنیا در سگمنت وانت‌هاست که معمولاً شرکت‌های خودروسازی در چنین مواردی به اولین بودن خود افتخار می‌کنند که در این خصوص سایپا کوتاهی کرده است. به هرحال همچون پراید 151 یا وانت تندر 90 و یا حتی وانت آریسان که موتور پیکان در کالبد پژو نصف و نیمه قرار گرفته است، طراحان زحمت کش خارجی استودیو دیجیتال X-TOMI نیز تلنگری به برند جدید آلفارومئو "جولیا" زده‌اند و به صورت گرافیکی، طرحی جدید از این خودرو ولی در سگمنت وانت‌ها ارائه کرده‌اند که در ابتدای مطلب با تصویر آن برخورد داشته‌اید.
همانطورکه می‌بینید، در قامت طرحی گرافیکی ولی بسیار زنده و طبیعی شاهد وانت شدن آلفارومئو جولیا هستیم که تا درب‌های جلویی از همان طراحی اصلی استفاده کرده‌اند، اما از آن به بعد شاهد قیچی شدن سقف و ستون‌های جانبی و اضافه شدن یک فضای بار در انتهای کابین هستیم.
در هر صورت این طرح زاییده فکر طراحان استودیو X-TOMI است که چندان نمی توان بر روی آن حساب باز کرد، ولی با کمتر از 1 درصد احتمال چنین خودرویی، می توان شاهد وانتی چهار چرخ محرک بود که نسخه سدان آن رکورد دار سریع ترین زمان در پیست نوربرگرینگ را دارد و همچنین موتور 2.9 لیتری شش سیلندر توربو دوقلو آن توسط فراری توسعه پیدا کرده و می تواند قدرتی 505 اسب بخاری تولید کند. برای مدل پایه آلفارومئو جولیا هم پیشرانه ای توربوشارژر 2 لیتری 276 اسب بخاری در نظر گرفته شده اند.
در ضمن این طرح با کد Q پس از نام آلفارومئو جولیا شناخته می شود که در صورت تایید و تولید، می تواند زنگ خطر را برای شرکت خودروسازی بی ام و به صدا درآورد، چون در سال 2011 خودرویی وانت از بی ام و M3 معرفی شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/26
از ماها یاد گرفتن. پس فردا اونتادور وانت هم میاد
1395/2/26
و باز هم وانت .....
و باز هم حرکت ایران خودرویی......
1395/2/26
خوشگل شده که....
1395/2/26
بابا صد رحمت به پراید خودمون
1395/2/27
ازماها ياد نگرفتن ، اين احتمالا بخاطر بازار استرالياس ،چون تحقيق نكردم ميگم احتمالا ولي از ظاهرش اسراليايي پسند بنظر ميرسه