موضوعات داغ

هایما 8S محصول جدید ایران‌خودرو به زودی وارد بازار می‌شود

عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست اخیر واحد خراسان، از برنامه‌های آتی این شرکت رونمایی کرد. ایران‌خودرو قرار است دو محصول جدید به نام هایما 8S و نسخه بهبودیافته وانت آریسان را در نیمه اول سال جاری تولید کند.

این خودروساز بزرگ همچنین تصمیم گرفته با داخلی سازی 30 درصدی قطعات هایما، تیراژ تولید این خودروی پرطرفدار را افزایش داده و به سهم 60 درصد در بازار خودروهای شاسی‌بلند دست پیدا کند.

هایما 8اس

کیانوش پورمجیب، قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن بازدید از سایت خراسان، به لزوم افزایش کیفیت خودروهای داخلی و نظارت منظم روی عملکرد سایت‌های مختلف جهت تسریع رسیدن به اهداف و سیاست‌های تعیین‌شده توسط مدیرعامل ایران‌خودرو اشاره کرد.

با توجه به برنامه‌های مطرح‌شده، دو خودروی هایما 8اس و نسل جدید وانت آریسان به زودی در معرض فروش گذاشته می‌شوند.

هایما 8اس در بازار چین در محدوده قیمت 14 الی 21 هزار دلار به فروش می‌رسد. باید دید که ایران‌خودرو با توجه به استراتژی داخلی سازی خود، چه قیمتی را برای این خودروی پرطرفدار اعلام می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/23
خودروسازهای اول بادلالی پروری قیمت هر محصولی را بالا می‌برند وقتی قیمت بالا رفت برمبنای همان قیمت فروش میکنند
1401/2/23
مگر دسته داریم که ۲۱ هزار دلار پول بدهیم برای این. با ۲۱۰۰۰ دلار میشود سانتافه صفر خرید. اندکی تعقل لطفا.
1401/3/21
قبول دارم این حرفتو ولی ببین این ایرانه و بازار منطق نداره الان این ماشین ۱.۲ میلیارد میاد تو بازار تو اگه تونستی یه سانتافه ۲۰۱۵ حتی تو این قیمت پیدا کنی حتما خبرم کن. بازار خودروی ما اگه انقدر بی قانون و بیخود نبود که اصلا شاید چینی نبود تو ایران و همه کره ای و ژاپنی سوار بودن ولی متاسفانه اینجا ایرانه....