موضوعات داغ

کشنده دافران شایان دیزل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران 1401 + فیلم معرفی

عکس مطلب اول

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران بالاخره پس از سه سال تأخیر، از 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار شده است. علاوه بر برندها و شرکت‌های برجسته داخلی و خارجی، شایان دیزل به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی حضور پررنگ و پرقدرتی در این رویداد دارد.

خودروهای سواری، شاسی‌بلند، کراس اوور و پیکاپ های متعددی در نمایشگاه ماشین 1401 رونمایی می‌شوند. ولی شایان دیزل با جدیدترین کشنده خود به نام دافران H7 وارد میدان شده است. خودروبانک در این رویداد چهار روزه در نمایشگاه حاضر شده تا اخبار مربوطه را پوشش دهد.

کشنده 4x2 دافران H7 تنها خودروی تجاری تولید ایران است که تمام استانداردهای 85گانه را رعایت می‌کند. این کامیون متعلق به برند چنگ لانگ بوده که یکی از تولیدکنندگان مطرح در حیطه خودروهای سنگین چین است و با شرکت‌های بزرگی همچون رنو و ZF همکاری می‌کند.

نمای مقابل دافران

درون کابین کشنده دافران شایان دیزل

فضای داخل کابین این کشنده با الهام از کابین رنو پرمیوم طراحی شده، ولی مهندسان ایرانی نیز کمی در آن دست برده‌اند. صندلی‌های بادی، کولر درجای فابریک، بخاری درجا، دو تخت خواب، مانیتور با قابلیت اتصال بلوتوث، AUX و پرده دستی جزو تجهیزات درون کابین به حساب می‌آیند.

داخل کابین کشنده دافران

مشخصات فنی دافران شایان دیزل

دافران شایان دیزل به عنوان یکی از قدرتمندترین کشنده‌های ساخت ایران، به یک موتور 12.7 لیتری 6 سیلندره مجهز است که حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 480 اسب بخار و 2200 نیوتن متر می‌رسد. قدرت موتور 480 اسب بخاری از طریق گیربکس 12 سرعته اتوماتیک مجهز به اینتاردر 5 زمانه، موجب حرکت خودرو می‌شود. این موتور همچنین دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده از سیستم کاهش آلایندگی EEV برخوردار است.

لیست امکانات کشنده دافران

کشنده دافران توانسته استانداردهای اروپایی E-MARK را پاس کند. سیستم ترمز دافران H7 متشکل از ترمز موتور (خفه کن)، ترمز گیربکس (اینتاردر)، ترمز اضطراری، ترمز تپه، قفل کن دیفرانسیل، ترمز چرخ‌های جلو دیسکی و ترمز چرخ‌های عقب کاسه‌ای می‌شود.

دافران شایان دیزل

این محصول دارای امکانات متعددی همچون رادار جلو با قابلیت تشخیص مانع، سیستم هشدار خروج از خط (LDWS)، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، قطع کن باتری در کابین، ریموت تنظیم ارتفاع محور عقب، چراغ مخصوص روز، کروز کنترل از روی فرمان و غیره می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/29
به قیمت خون پدرتون بفروش میرسید مغز حر خوردید بخرید
1401/2/31
سلام قیمت محصول روبگید؟؟؟؟
1401/3/3
کیفیت داره و مناسب ایران می باشد