موضوعات داغ

مصاحبه با آقای افخم مدیرعامل ویرا دیزل و بازدید از غرفه این شرکت + فیلم

عکس مطلب اول

ویرا دیزل یکی از شرکت‌های خودروسازی نوپا در ایران است که فعالیت خود را از فروردین 1400 آغاز کرد. این شرکت به عنوان نماینده برند شاکمان یا شانکشی در ایران شناخته می‌شود و هدف آن عرضه محصولات دیزلی این برند به بازار ایران است. ویرا دیزل حضور قدرتمندی در نمایشگاه خودرو تهران 1401 داشت و محصولات مختلف برند شاکمن را به این نمایشگاه آورده بود.

کشنده دماغه دار شاکمان Conventional ستاره این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران بود که توجه مردم و رسانه‌های مختلف را نسبت به خود جلب کرد. به جز کشنده شاکمان Conventional، دیگر محصولات این شرکت همچون کشنده شاکمان Cab Over و کامیونت‌های 5.5 تن و 6 تن این شرکت نیز در نمایشگاه خودرو تهران 1401 حضور داشتند.

کشنده شاکمان

در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در سال 1401 که در شهر آفتاب برگزار شد، خودروبانک توانست مصاحبه‌ای با مدیرعامل ویرا دیزل داشته باشد.

ویرا دیزل در غرفه خود با چهار محصول متفاوت ظاهر شده؛ یک کامیونت 5.5 تنی، یک کامیونت 6 تنی، کشنده 18 تنی شاکمان و از همه جذاب‌تر، کشنده 18 تنی دماغه دار شاکمان.

بهنام افخم پس از مقدمه‌چینی درباره تنوع محصولات شرکت ویرا دیزل درباره کشنده کانونشنال یا اصطلاحا دماغه‌دار جدید توضیح داد: «به سبب اعمال تحریم‌ها، کمبود خودروهای کانونشنال در سال‌های اخیر به شدت احساس می‌شود و این نوع خودروها مشتریان خاص خود را دارند. شاکمان جدید به سبب برخورداری از امکانات متعدد و مشخصات فنی عالی به راحتی می‌تواند استانداردهای 85 را پاس کند و به یک محصول مرغوب در بازار تنوع‌طلب ایران تبدیل شود.»

وی در پاسخ به زمان عرضه کشنده 18 تنی دماغه‌دار جدید گفت: «این خودرو بسته به درخواست مؤثر بازار و در صورت رسیدن به تیراژ مناسب تولید، به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری روانه بازار خواهد شد.»

جناب آقای افخم در مورد مزایا و وجه تمایز خودروهای ویرا دیزل نسبت به سایر رقبای موجود در بازار گفت: «کیفیت محصولات، مشخصات فنی ممتاز (نظیر موتور قدرتمند کامینز و یا گیربکس ایتان)، استفاده از زیرمجموعه برندهای معتبر دنیا، مراکز متعدد خدمات پس از فروش و سرویس‌دهی، عرضه قطعات یدکی و همین‌طور نیروی کار ماهر تعمیرکار، شاخصه‌های محصولات ویرا دیزل هستند که باعث برتری آن‌ها نسبت به خودروهای رقیب می‌شود.»

مصاحبه کامل با مدیرعامل ویرا دیزل را می‌توانید در فیلم زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد