موضوعات داغ

بهترین ماشین برای کار در اسنپ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بهترین ماشین برای کار در اسنپ

آیا تمایل به کار در تاکسی اینترنتی دارید؟ مهم‌ترین نکته برای شروع فعالیت در اسنپ، انتخاب مناسب‌ترین اتومبیل است. وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم را مجبور به انتخاب شغل دوم کرده است. تاکسی اینترنتی یکی از پرطرفدارترن مشاغل برای این امر به حساب می‌آید. برای شروع این کار اولین نکته برخورداری از یک خودرو مناسب است. انتخاب یک اتومبیل با مصرف سوخت و استهلاک بالا، نه تنها هزینه‌های زندگی فرد را کاهش نمی‌دهد بلکه هزینه‌های اضافی برای او می‌تراشد.

اگر قصد دارید شغل دوم مسافرکشی را برای خودتان انتخاب کنید، در ثبت نام سایپا، ایران خودرو، بازار آزاد یا خرید ماشین کارکرده چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید؛ استهلاک، فضا، مصرف سوخت، قیمت و ظاهر ماشین در انتخاب خودرو برای کار در تاکسی اینترنتی بسیار مهم است. معیارهای فنی و ریزی که اثر بسازیی در میزان پس‌انداز و هزینه شما خواهند داشت. ما در این مقاله به بررسی این 4 فاکتور مهم در انتخاب بهترین ماشین برای کار در اسنپ پرداخته‌ایم. برای چند دقیقه ما را همراهی کنید تا با دید باز و منطقی انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت پایین، اولین معیار موثر برای انتخاب ماشین مسافرکشی

یکی از مسائلی که مردم را مجبور به کار در اسنپ می‌کند، کمبود بودجه است. همچنین به دلیل نوسانات بازار فروش خودرو، انتخاب یک ماشین مناسب کار بسیار سختی است. هدف از خرید خودرو برای مسافرکشی، کسب درآمد است. به همین خاطر بسیاری از ماشین‌ها از لیست انتخاب حذف می‌شوند.

ماشین ارزان برای کار در تاکسی

بهترین و اقتصادی‌ترین ماشین از نظر قیمت برای کار در اسنپ، ماشین پراید است. این ماشین در لیست بهترین ماشین برای رانندگان تازه کار هم قرار دارد چرا که قیمت مناسب و مصرف پایین خودرو، این ماشین را برای تازه‌کارها و رانندگان ایده‌ال کرده است. همچنین اگر مدل‌های جدید این خودرو برای شما گران است، بهتر است که به مدل‌های قدیمی‌تر این ماشین برای خرید مراجعه کنید. پراید همچنین از نظر فضا برای پارک و ترافیک در شهرهای بزرگ یک ماشین مناسب است.

مصرف سوخت، یک موضوع تعیین کننده در تاکسی‌های اینترنتی

مهم‌ترین معیار در انتخاب ماشین مناسب برای مسافرکشی، مصرف سوخت آن است. ماشین کم‌مصرف صرفه اقتصادی بالاتری دارد. بهتر است که ماشینی که مصرف سوخت داخل شهری کمتری دارد برای این منظور انتخاب کنید.

مسافتی که تاکسی در طول روز طی می‌کند، خیلی بیشتر از یک ماشین معمولی است. به همین خاطر مصرف سوخت تاکسی یک اولویت بسیار بالایی دارد. خرید اتومبیل کم‌مصرف در تاکسی‌های اینترنتی یک بعد فنی بسیار مهم است.

مهم‌ترین فاکتور ماشین، مصرف سوخت پایین

ماشین‌های تیبا و سمند LX در صدر لیست خودروهای کم‌مصرف داخلی قرار دارند. همچنین کابین نرم و راحت، موتور عالی و شتاب ایده‌آل سمند، این ماشین را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها، برای کار در این زمینه کرده است. اهمیت مصرف پایین تاکسی به قدری زیاد است که مردم برای ثبت‌نام به عنوان راننده اسنپ، مجبور به خرید خودرو جدید یا حواله ماشین می‌شوند. اگر در رابطه با حواله اتومبیل شناختی ندارید به مقاله حواله خودرو چیست سر بزنید. ما در این مقاله کلیه نکات مهم حواله ماشین و قوانین آن را به صورت دقیق بررسی کرده‌ایم.

خودرو کم‌خرج، بهترین انتخاب برای استفاده در تاکسی اینترنتی

اتومبیل بعد از استفاده زیاد دچار استهلاک می‌شود. یکی از فاکتورهایی که در قیمت‌گذای خودرو دست دو محاسبه می‌شود، عدد کیلومترشمار است. تاکسی‌ در طول شبانه‌ روز مسافت بیشتری را به نسبت بقیه خودروها طی می‌کند. اگر راننده‌ای به دنبال خرید ماشین دست دوم برای استفاده در تاکسی اینترنتی هستید، باید استهلاک ماشین را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب در نظر بگیرد.

دنا در لیست خودروهای کم‌استهلاک داخلی است. این خودرو با برخورداری از موتور و کابین عالی، یک گزینه بی‌نظیر ولی گران برای تاکسی اینترنتی است. البته از دنا بیشتر برای سرویس ادارات استفاده می‌کنند و این خودرو به عنوان یک تاکسی اینترنتی خیلی مرسوم نیست.

قیمت کم قطعات و استهلاک پایین ماشین

عملکرد هر قطعه از ماشین در کنار قطعات دیگر ماشین را آماده حرکت می‌کند. حرکت و استفاده از این قطعات در طولانی مدت خودرو را فرسوده می‌کند. حرکت تاکسی چند برابر یک ماشین عادی است پس به همین خاطر از استهلاک بسیار بالایی برخوردار است. یکی از روش‌های جلوگیری از استهلاک خودرو، سرویس ماشین و تعویض قطعات آن است. به همین خاطر ماشینی مثل پژو و رانا که قطعات آن در بازار موجود است، گزینه بسیار مناسبی است.

چقدر فضا و جاداری کابین تاکسی تلفنی مهم است؟

راحتی مسافر تاثیر مستقیمی در رضایت او از سفر دارد. با احتساب ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، مسافران زمان زیادی را باید در تاکسی سپری کنند؛ پس لازم است که در این زمان طولانی، خدمات مناسبی را به سرنشینان خودرو ارائه کنند. به این ترتیب بهتر است که ماشینی را انتخاب کنید که از صندلی‌های راحت و فضای بزرگ برخودار است . حالا سوالی که وجود دارد این است که برای استفاده اسنپ و تپسی چه ماشین هایی نخریم و چه ماشین‌هایی را بخریم؟

سمند، دنا و پژو از جمله خودروهایی هستند که کابین راحت و بزرگی دارند. به همین ترتیب خرید این خودروها برای کار در اسنپ، انتخاب عاقلانه‌ای است. تعداد مجاز مسافران اسنپ سه نفر هستند. ولی ممکن است که تعداد نفرات بیشتری، ماشین را سفارش دهند. به این ترتیب صندلی نرم و راحت یک مزیت بی‌نظیر است.

بهترین ماشین برای کار در تاکسی اینترنتی از خانواده ایران‌خودرو

ماشین‌های گروه ایران خودرو جزو باکیفت‌ترین خودروهای داخلی هستند. کابین داخلی ماشین‌های ایران خودرو، جادار با صندلی‌های نرم است. به همین خاطر استفاده از این ماشین‌ها برای تاکسی‌رانی، بسیار رایج است. البته ماشین دنا به نسبت بقیه این اتومبیل‌ها، قیمت بالاتری دارد. این ماشین‌ها با مصرف پایین بنزین، کابین راحت و استهلاک کم، جزو بهترین ماشین‌ها برای کار در اسنپ و تپسی هستند.

ماشین‌های کوچک سایپا، گزینه‌ای مناسب برای استفاده به عنوان تاکسی

یکی از بهترین ماشین‌ها برای استفاده در سطح شهر، ماشین‌های کوچک پراید و تیبا است. حجم کوچک این دو اتومبیل شرکت سایپا، بسیار مناسب برای عبور در ترافیک و داخل شهر است. تیبا در لیست کم‌مصرف‌ترین خودروهای داخلی قرار دارد. ماشین پراید هم به عنوان یک خودرو اقتصادی همیشه برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، پر طرفدار بوده است همچنین باتوجه به قیمت پایین قطعات و دسترسی راحت به آن‌ها، پراید یک ماشین محبوب برای مسافرکشی در اسنپ است. پراید و تیبا در صدر لیست اقتصادی‌ترین خودروهای داخلی از نظر قیمت قرار دارند.

عوامل موثر برای خرید خودرو برای کار در تاکسی اینترنتی

فاکتورهای مهم در انتخاب خودرو برای کار در تاکسی اینترنتی اسنپ

کار در تاکسی اینترنتی شغلی است که بیشتر زمان خود را با ماشین در خیابان باید سپری کرد. به همین دلیل باید مناسب‌ترین اتومبیل از هر نظر برای این کار انتخاب شود. ما در این مقاله فاکتورهای مهم برای انتخاب ماشین برای کار در اسنپ را معرفی کردیم. همچنین ماشین‌های داخلی مناسب را برای این کار را مورد بررسی قرار دادیم.

به نظر شما کدام فاکتور برای انتخاب ماشین برای کار در تاکسی‌رانی مهم‌تر است؟ شما کدام ماشین را به عنوان تاکسی ترجیح می‌دهید؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما در بخش نظرات ارائه دهید، تا سایر مخاطبان خودرو بانک نیز بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/12
پراید 131 دوگانه کارخونه سفید
1401/4/13
خیلی خلاصه و مفید بگم
از خانواده سایپا پراید و تیبا دست دوم با قیمتی مناسب میتونه خیلی مقرون به صرفه باشه
هیچ وقت ماشین بدون رنگ و صفر جهت رانندگی اسنپ یا تاکسی نخرید چون به مرور زمان سرمایه تونو آب میکنه . خیلی مدل پایین و فرسوده هم نخرید که اونم استهلاک و هزینه نگهداریش اذیت میکنه
اگر هم ماشینی بزرگتر و راحتتر و بهتر خواستید . پژو405 و پارس میتونه انتخاب بهتری باشه
-سمند هم هست ولی نظر شخصیم اینه که چون اتاق لش و سنگینی داره زودتر از پژو ها از قیافه و کارایی میفته . تازه استهلاک و خرجشم و مصرفشم بالاتر میره
در کل پراید و پژو خوبه . برای استفاده خودتون هم بخوایین پژو پارس تا مدلای 97 خوبه
1401/4/18
این کامنت خلاصه ای که این دوستمون عرض کردند می ارزید به کل مطلب طولانی و چرت این پست
خودروی دنا برای اسنپ؟؟!!!!
خودروی سمند کم مصرف؟!!!!!
1401/10/9
پژو روا یا پرایدای مدل ۸۰ بالا چطورند برای این کار؟
1401/4/19
بهترین ماشین برای کار در اسنپ دوج چلنجر مک لارن و بوگاتی شیرون و مایباخ و رولزرویس میباشد چون این ماشینا قیمتشون خیلی پایینه هر جاهم که خراب بشه میتونی ولش کنی بری یه صفرشو بخری
1401/7/11
بوگاتی ارتفاعش کمه به سرعت گیر میخوره ،،، نخرید برا اسنپ
1401/9/8
خخخخخخخخخخخخخخ
1401/8/4
من تو عراق چلنجر سوار شدم البته تاکسی اونو ،برای خارج از شهر فوق العادس ،ولی حیف مملکت آخوندی ما ،به محصولات آمریکایی اعتقادی ندارن و فقط ماشینی سوار میشن که وقتی صفر از کمپانی تحویل میگیری دنده عقب نداره،واقعا جای تاسف داره برای ملتی که چندین سال پیش عربها آرزوشون این بود یه ایرانی رو از نزدیک ببینند ولی الان تو خاک عراق به سمند و پراید کپی برداری شده ما میگن آشغال و به ایرانی میگن آشغال سوار
1401/8/17
سمند ef7 گازسوز رو راننده های تاکسی زردا خیلی راضی هستن. از نظر ترتیب قیمتی میگن؛ اول پراید بعد تیبا بعد گرونتر ش سمند ef7 پایه گازسوز
اون دیگه هزینه بنزینتونم مفت درمیاد و استهلاک ماشینه ام کمه گویا و خوبم راه می‌ره رو گاز !!!
1401/11/14
خودرو ال ۹۰ از همه بهتره کم مصرف جادار کم خرج و خرکار و ایمن و البته زشت.اگر خارج از ایران بودیم میگفتم تویوتا کرولا یا کمری
1402/6/11
ال۹۰ برای کار توی اسنپ؟ مثل اینکه توی باغ نیستی، یه صفحه کلاچ ال ۹۰ با تعویضش ۱۲ تومن هزینه داره، ، درسته کم استهلاکه ولی هزینه های قطعاتش خیلی گرونه، الان یه ال ۹۰ سالم و سر حال بالای ۸۰۰ تومنه، در ضمن ال۹۰ زشت نیست،چشمات همه چیزو زشت می بینه . ایش
1402/2/22
بهترینها وامن ترین ها باید در مسیر سفر همسفر کار گرفته بشه .....