موضوعات داغ

گزارش مراسم تحویل اولین سری از لیفان 820

عکس مطلب اول
دیروز چهارشنبه طی مراسمی اولین سری از خودروی لیفان 820 تحویل مشتریان شد. دراین مراسم که به غیر از خبرنگاران، مدیران شرکت لیفان و کرمان خودرو و همچنین نمایندگان فروش این شرکت حضور داشتند، دو دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان شد.
شاید خوانندگان خودروبانک به خوبی با این تازه وارد چینی آشنایی داشته باشند و همین چند روز پیش بود که فیلم تست و بررسی لیفان 820 را روی سایت قرار دادیم. اما به اختصار این خودرو به پیشرانه ای 4 سیلندر 2.4 لیتری مجهز شده و به کمک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته ای که روی آن نصب شده می تواند حداکثر 158 اسب بخار و 221 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

تحویل اولین سری از لیفان 820

قیمت اعلام شده برای این خودرو در حال حاضر 83 میلیون تومان است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید به صفحه مشخصات فنی لیفان 820 مراجعه کنید.

عکس: احمد رکابی

نظرات کاربران

27 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/13
خودرو چینی=آشغال.....بعضیا الان میگن جک اس 5 و .... همه رو سوار شدم...به درد لای جرز هم نمی خورن ...به خدا مردم ما نا شکرن هرچند ویران خودرو و سایپا خیلی نامردی می کنن...ولی خداییش ویران خودرو جدیدا خیلی محصولاتش کیفیت دارن...مونتاژ هاش هم عالین ..واسه ما کافیه ...چند سال آینده صنعت خودرو ی ایران به حدی پیشرفت می کنه که دهن همه باز می مونه ...
1395/3/13
چه منطق جالبی دارید شما اول میگید چینی مساوی با آشغال بعد میگی مونتاژای سایپا خوبه خب اونام چینی هستن.پس معلوم میشه دستی در کار سایپا دارید.انشالا افزایش حقوق بگیرید
1395/3/13
نظری از کارکنان ایرانخودرو :| ایران سلام :|
1395/3/13
من اولین بار این ماشین رو قبل از عید جلوی ورودی پروما مشهد دیدم که با یه نگاه عمیق دور تا دور این ماشین فهمیدم کیفیت مونتاژ و ساخت قابل قبوله و برعکس خیلی ماشینهای ایرانی با تکیه دادن به در وگلگیرش متوجه شدم ورق به کار رفته در بدنه ضخامت زیادی داره.نمی داخل چون شب بود نتونستم دقیق بشم و خوب وارسی کنم ولی داخلش به ظاهر قشنگ بود.یه نکته جالب این بود که چراغهای عقب بیشتر صورتی بود تا قرمز و رنگ قشنگی داشت من خوشم اومد.تنها نکته ای که این ماشین کم داشت در ظاهر فقط و فقط سقف پانوراما بود و اگزوز دوبل. وگرنه بقیه اش اوکی بود و من مشکلی ندیدم.
1395/3/13
طوری مراسم میگیرن انگار که میخوان بوگاتی تحویل مشتریان بدن. واقعا که...
1395/3/13
احترام به مشتری و مردم بده؟؟حالا هرچی هست با چک و لگد تحویل بدن خوبه... خودمون واسه خودمون ارزش نمیذاریم ...😞
1395/3/13
خب برادر من بده دارن با ملت با احترام برخورد میکنن؟ گاهی طوری با تعصب صحبت میکنید آدم فک میکنه یا به یه جا وصلید یا اینکه از روی حماقته حرفاتون ، انشاالله که به یه جا وصلید...!
1395/3/14
چشم حسوداش ......
1395/3/13
مبارکشون باشه
1395/3/13
من واقعا تعجب میکنم چرا شما که رسالت سایتتون بررسی خودرو هست به مبلغ ماشین های چینی تغییر کرده..واقعا کلاس سایتتون داره پایین میاد.
1395/3/14
عزیزم اگر نمیدونی بدون که چین هم سهمی از تولید خودرو داره. ولی مطالب مرتبط با خودروهای چینی درصد کمی در این سایت دارن ، که به نظر من باید بیشتر بشه. همین الان صفحه اول سایت رو باز کنید و تعداد مطلبهای مربوط به خودروهای چینی رو بشمارید و سپس با تعداد کل حساب کنید ببینید چند درصد رو به خودشون اختصاص داده. هیچ وقت بیراه حرف نزن.
ضمنا همین خودروهای چینی که همه شما (که اکثرا میدونم بچه های کم سن و سال هستید و هنوز دستتون تو جیب پدراتونه) اونها رو آشغال خطاب میکنید ، آیا اگر همین چین و خودروهاش نبودن ما غیر از پراید و پژو و پیکان چیزی داشتیم؟ اصلا همین خودروهای چینی رو میتونید بخرید (با پول شخصی خودتون نه با پول بابا).
اکثر اجناس دنیا رو داره چین تولید میکنه. از اپل بگیر تا مگس کش و شعله پخش کن رو گاز. چین دیگه چی تولید نمیکنه؟ چند وقت دیگه مهر و جانماز چینی هم میاد بازار . حالا ما هم بشینیم و بگیم چینی آشغال. اون از آشغال رسید به تولید آیفون اپل ، ما هم از تولید پیکان جوانان رسیدیم به تولید پیکان معمولی.
مثل بچه ها فکر نکنید که ماشین رو فقط بنز و پورشه و لامبورگینی و بوگاتی میشناسن. وقتی وارد سایت خودرو میشید ، یعنی همه جور اسم خودرویی باید داخلش باشه.
الان اینجا، تو پیج تمام خودروهای چینی میان مینویسن آشغال!!!!! که چی؟
من نمیدونم این دوستانی که 24 ساعت تو تمام پیجا دارن از این وضعیت و گرونی گله میکنن و دعا میکنن خدا بهشون پول بده ، چجوریه که همین دوستان میان و همچین از تجربیاتشون با سواری انواع خودروهای ژاپنی ، فرانسوی، چینی، آلمانی ، کره ای و .... صحبت میکنن و ماشینارو نقد و بررسی حرفه ای انجام میدن. بالاخره ما نفهمیدیم جوانان این مملکت ثروتمندن یا ندار. حتما این دوستان نباید مشکل مالی داشته باشن که انواع خودروها رو عوض کردن و به چینی ها میگن آشغال. ولی نمیدونم اگر اینقدر ثروتمند داریم ، پس چرا خیابونامون پر شده از پراید و سمند و پژو و پیکان؟ اونم تازه مدلای له شده قدیمی؟ واقعا جای سؤاله؟
جالبه که دوستمون میگه کلاسمون با جنس چینی میاد پایین!!!!!
مگه فکر کردین ما کی هستیم؟ ما ایرانی هستیم. عقب افتاده ترین تمدن حال حاضر دنیا. کشوری که هنوز در همه جاش آب و برق و گاز و تلفن وجود نداره. نسل هنوز نسل سوم تلفن همراه در همه جای کشور جواب نمیده ، در صورتی که تمام دنیا( یعنی تمام نقاط دنیا غیر از 2 کشور آفریقایی نسل 4 رو ندارن). کلاس ما چرا بیاد پایین؟ ما هنوز فرهنگمون اینقدر پایینه که اگر یکی تلفن رو اشتباهی بگیره بهش فحش میدیم ، تو کدوم کشور اینجوریه؟ ما تا حالا شده که با نظم و تو یه صف وایسیم و کارامونو انجام بدیم؟ بقیه جاها اصلا لازم نیست نگران صف و جات باشی. فعلا بیفرهنگ ترین هستیم. من نمیدونم چرا دوستمون میگه کلاسمون با چین میاد پایین ، اتفاقا کلاسمون داره میره بالا.
عیب نداره ، بزرگتر که بشید میفهمید من و امثال من چی میکشیم. میفهمید چه دردی داره وقتی همه چی بودی ولی الان هیچی نیستی.
1395/3/13
مسخره بازیه
1395/3/13
جك اس ٥ اتوماتيك چه شد پس؟
1395/3/13
انگار دارن فراری و بوگاتی تحویل میدن!!
1395/3/13
سلام.من با این ماشین رانندگی کردم. ماشین بدی نیست ولی کیفتی که به ظاهر بیرونش باید داشته باشه رو نداره. تنها حسن ماشین اینه که نرمه وگرنه اصلا احساس نمیکنین که موتور 2400 زیر پاته. اصلا موتورش با 2400 های کره ای قابل مقایسه نیست.
1395/3/13
من فقط يه حرفي دارم
مگه حمايت از توليد داخلي حرف وزارت صنايع نيست؟
ولي ما بهترين چيزي كه توليد مي كنيم سدان متوسط بازار هست چرا گمرك سدان هاي بزرك برداشته نميشه؟
1395/3/13
سدان بزرگ که سهله، اگه گمرک ون یا کامیونت رو هم وردارن ملت ترجیح میدن برن ون یا کامیونت خارجی بخرن بجای آشغالهای ایرانخودرو و سایپا!
1395/3/13
الان باید شرکتهایی مثل بنز و بی ام و و تویوتا و فورد و... تو ایران مراسم های اینچنینی میگرفتن نه شرکت وارد کننده لیف و کسیه حموم.
1395/3/13
ممنون از کرمان موتور به خاطر تحویل به موقع
امید وارم 820 من رو هم تحویل بدن
ماشین های چینی تو این چند ساله ثابت کردن با قیمت کم هم میشه ماشین با کیفیت و زیبا سوار شد
1395/3/13
قشنگ معلومه تو این مملکت قیمتها همینجوری الکی و شکمی و دلخواه وارد کننده هست. همین لیفان 820 قیمتش الان هست 820 میلیون ریال! یعنی ملت شانس آوردن اسم ماشین لیفان 850 یا 950 نبود!
1395/3/13
این حرکتها و مراسم اینچنین باعث امیدواریه و حس مشتری مداری رو نشون میده و آدم رو یاد خودروسازی خودمون میندازه که ماشین رو با سه لیتر بنزین و آپشن دستمال کاغذی تحویل میدن
1395/3/13
طرف 90 ملیون پول داده بعضی ها همچین حرف میزنن انگار میلیارد براشون پول خورده. اینجا ایرانه ما شادیهامون محدوده به خصوص طبقه متوسط .قطعا با 90 تومان انتخابهای زیادی براش بوده اما فکر کرده تصمیم گرفته واینا انتخاب کرده بیایم به سلایق وشادیهای هم احترام بذاریم . اتفاقا جشنشونم زیباست .
1395/3/14
۹۰ نه و ۸۳. و این که تو این حدود انتخاب های زیادی وجود نداره به جز جک اس ۵ که اونم هم چینیه و کرمان موتور مونتاژ میکنه بقیه خیلی جدی نیستن. داچیا سیمبل که اصلاْ قابل مقایسه نیست ۷۰ تومن قیمت داره. میمونه بسترن و جیلی و هایما و ... که اونا هم نکات مثبت و منفی خودشون رو دارن. پس به نظرم لیفان با این قیمت فروش نسبتاْ رضایت بخشی واسه کرمان موتور خواهد داشت. کارکرده ها هم که عمر مفیدشون رو کردن و دیرتر یا زودتر از این به خرج میفتن
1395/3/13
وأي خدا بدبختيمون شروع شد چيكار كنيم به نظرتون از شر چين خلاص شيم؟؟؟؟؟ خواهش ميكنم يه نظر بدين دقت كردين چندين بار فرلكس واگن. و ولوو و رنو و پژو وتويوتا و بي ام و خواستار حضور تو ايران بودند و قبول نكردند مسئولين گرامي اما چيني ها مثل مور وملخ ريختن تو ايران پارس خودرو توافق با رنو را قبول نميكنه اما چيني ها را با دل و جان ميپذيره 😰😰😰😰😰😰
1395/3/14
چون حاشیه سود برای خودروهای چینی زیاد هس!!
1395/3/14
مشکل ما قیمته. وگرنه پول داشته باشی همه اینا رو میشه خرید. الآن مثلاْ شرکت ستاره ایران مجوز مونتاژ مرسدس های جدید رو گرفته آیا نصف قیمت نمونه وارداتی میفروشه؟ اگه نه اون شرکت هایی که شما نام بردید هم اگه بیان با همون قیمت نسخه وارداتی میفروشن. تنها راه حل صفر کردن گمرک و اجازه احداث شرکت های مستقل از طرف خودروسازهای بزرگ هست.
1395/3/14
موتور ٢٠٠٠ قديمى سراتو كه الان سايپا داره توليد ميكنه ١٥٨ اسبه
خيلى تكنولوژى چين پيشرفت كرده واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!