موضوعات داغ

ری را ایران خودرو در نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

عکس مطلب اول

نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با هدف نمایش دستاوردهای صنعتی در تاریخ سوم شهریورماه سال 1401 و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور وزیر صمت افتتاح شد. صدها قطعه ساز و بیش از ده خودروساز داخلی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند.

تیم خودروبانک نیز طبق روال معمول در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا شما را از آخرین خبرهای مرتبط با این رویداد مهم آگاه سازد.

ایران خودرو به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی کشور علاوه بر رونمایی از محصول مشترک خود با سایپا، بازدیدکنندگان را به تماشای کراس اوور ری را دعوت کرد. گزارش‌های بسیاری تاکنون درباره پروژه K125 یا همان ری را منتشر شده و تقریبا با مشخصات اصلی این خودرو آشنا هستیم.

نمای مقابل ری را

ری را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با رنگ و طراحی بسیار جذابی عرضه شده که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. ری را بر اساس پلتفرم IKP1 ساخته شده که نسخه ایرانیزه شده PF1 سیتروئن است.

مدل پایه ری را از موتور 1.6 لیتری TU5 پلاس استفاده می‌کند که قادر به تولید 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور است. قدرت این موتور از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

نمای عقب ری را ایران خودور

ری را در نسخه فول آپشن به موتور 1.65 لیتری توربوشارژ TC7 پلاس مجهز است که قدرتی معادل 168 اسب بخار و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر دارد. سیستم انتقال نیرو شامل گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می‌شود که قدرت موتور را به محور جلو وارد می‌کند.

از جمله تجهیزات و آپشن های این ماشین می‌توان به سیستم ترمز پارک برقی، سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتالی، سقف پانورامای برقی، نمایشگر فشار باد تایرها، شش ایربگ 10 نقطه‌ای و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/5
این آیا یک خودرو جهت معرفی به بازار است یا یک کانسپت؟
یعنی مسئولین محترم ایران خودرو نمیدونن وقتی از یک خودرو در یک رویداد رسمی رونمایی میکنن دیگر نباید اونرا به صورت کانسپت نشون بدن؟
1401/6/6
این خودرو صرفا برای اهداف سیاسی وزیر محترم رونمایی شده مگرنه هنوز خیلی با حتی به کامل شدن هم فاصله زیادی داره.
1401/6/5
بازدید برای عموم آزاد است؟
1401/6/5
اگه ممکنه و میدونید بگید ممنون میشم
1401/6/5
رقیب جدی برای آستون مارتین DBX 707 احتمالا ایران فرغون ازش فقط 100 تا بسازه و دونه ای 3 میلیارد تومن به هر ایرانی بفروشه
1401/6/11
صبح تاشب اخبار دروغ.... واقعیت اینه که متاسفانه درعمل کسی بفکر ملت نیست... فقط شعار...
1401/7/29
واقعا برای بعضی ها متأسفم، خود کم بینی تا این حد، اگه همین ماشین بجای آرم ایرانخودرو آرم بی ام و داشت باز هم فرغون بود؟یه چیسری بگم به عمق فاجعه پی ببرین،پشت یه سانتافا در حال رانندگی بودم که متوجه شدم چراغ ترمزش سوخته،مسافرداشتم میبردم که بهش گفتم نگا ماشینای خارجیم چراغ ترمزشون میسوزه،مسافرم گفت نه آقا اون مدلشه، بهش گفتم مدل چی،یکیش روشن میشه یکیش نه ، این چه مدلیه، دیگه شما فکر کنیداین خودکم بینی تاکجاهارفته
1401/11/1
جناب سینا وقتی ادم ماشین خارجی میخره حداقل خیالش راحته که موقع تصادف باز میشه و اگه باز نشد نگن زاویه تصادف مناسب نبوده، خیالش راحته وسط جاده نمیمونه و.... پس بحث چراغ عقب نیست
1401/10/21
نمای پشتی و چراغ عقب با روز رونمایی کاملا متفاوته