موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه مجموعه کاسپین خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کاسپین خودرو با محصولات تجاری خود یعنی کامیون باری و کشنده دوو در نمایشگاه خودرو مشهد حضور فعال دارد. این شرکت با عرضه محصولات تجاری و باکیفیت دوو از محصولات گروه صنعتی دوو کره جنوبی در تلاش است که خودروهای تجاری با کیفیتی را در اختیار متقاضیان خود قرار دهد.

کامیون دوو پریما تولیدی این شرکت در دو نسخه باری 18 تن و کشنده 44 تن عرضه می‌شود. نسخه 18 تن این کشنده از یک پیشرانه 5890 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV 6 سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با تواند تولید حداکثر قدرت 280 اسب بخار و گشتاوری 980 نیوتن متر بهره می‌برد. نیروی تولیدی این پیشرانه از طریق گیربکس ZFXS100 محصول ZF آلمان نوع دستی 6 دنده جلو/یک عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نسخه قدرتمندتر کشنده 44 تن دوو پریما

نسخه قدرتمندتر کشنده 44 تن دوو پریما از یک پیشرانه ۶ سیلندر خورجین بهره می‌برد که توان تولید حداکثر قدرت ۴۵۰ اسب بخار و حداکثر ۲۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. حجم این موتور ۱۰.۹ لیتر بوده که البته ۱۱ لیتری عنوان می‌شود و استاندارد آلايندگی این موتور یورو ۵ و مجهز به سیستم‌کاهنده آلایندگی EEV است. همچنین این موتور مجهز به ترمز موتور تک‌زمانه نیز می‌باشد.

غرفه شرکت کاسپین خودرو تا نیمه شب شنبه 12 شهریور پذیرای علاقمندان در شهر مشهد و استان خراسان است تا با محصولات تجاری این شرکت از نزدیک آشنا شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/13
سلام دوو کجایی خسته شدیم از خودروهای داخلی اشغال وچینی های بنجل کوجای پس جاده ماشین میخواد نه قاتر