موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه خودروسازی فردا در نمایشگاه خودرو مشهد + عکس

عکس مطلب اول

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد 1401 یک رویداد مهم برای صنعت خودروسازی کشور به حساب می‌آید که از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.

اکثر خودروسازهای مطرح اعم از شرکت‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حاضر شده‌اند تا جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند.

فردا موتور نیز با عرضه چند محصول جذاب و جدید به خوبی توانسته توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. این شرکت با رونمایی پرزرق ‌و برق از M4 هیجان بسیاری را در نمایشگاه به پا کرد.

فردا M4 نخستین بار در نمایشگاه تهران رونمایی شد. این ماشین دارای موتور 1.5 لیتری توربو GDi بوده و حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر 195 اسب بخار و 285 نیوتن متر است. فردا ام ۴ از نوع تک دیفرانسیل (FWD) بوده و از یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر برای انتقال نیرو استفاده می‌کند.

فردا موتور همچنین خودروهای FMC 511، FMC SX5 و FMC T5 را به مشهد آورده تا علاقه‌مندان از نزدیک بتوانند آن‌ها را بررسی کنند. درست همانند برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای نمایشگاه تهران، در این رویداد نیز امکان تست درایو محصولات مختلف فراهم شده است.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد تا ۱۲ شهریورماه ادامه داشته و علاقه‌مندان بدون نیاز به پرداخت هزینه، می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به غرفه‌های مختلف سر بزنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد