موضوعات داغ

چری تیگو 8 پرومکس، با چهار چرخ محرک در قزاقستان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری در حال توسعه بازارهای صادراتی برای کراس‌اوور پرچمدار خود یعنی تیگو 8 است. تاکنون چند نسخه از تیگو 8 به بازار عرضه شده‌اند که شامل تیگو 8 کلاسیک، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پروپلاس می‌شوند. تیگو 8 پروپلاس یکی از بهترین نسخه‌های صادراتی این خودرو است و تنها تیپ تیگو 8 است که سیستم تمام چرخ محرک دارد.

چری تیگو 8 پرومکس هم‌اکنون وارد بازار خودرو قزاقستان شده است. تفاوت‌های نسخه پرومکس و پرو در ظاهر شامل این موارد هستند: قاب کرومی جلوپنجره، چراغ‌های عقب دودی، خروجی اگزوز دوگانه و نشان AWD که روی خودرو درج شده است. کابین چری تیگو 8 پرومکس تفاوت چندانی با نسخه پرو ندارد اما بالشتک‌های تنظیم صندلی بزرگتر هستند و کیفیت تصویر دوربین 360 درجه نیز بهبود یافته است.

بزرگترین تفاوت چری تیگو 8 پرومکس با نسخه پرو، زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. نسخه پرومکس به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با 197 اسب‌بخار قدرت مجهز است. گیربکس 7 سرعته و سیستم تمام چرخ محرک نیز وظیفه ارسال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارند.

چری تیگو 8 پرومکس در قزاقستان با قیمت 18.9 میلیون تنگه (یک میلیارد و 323 میلیون تومان) به فروش می‌رسد. این خودرو با گارانتی 7 سال یا 200 هزار کیلومتر در اختیار مشتریان قرار خواهد داشت. در حال حاضر علاوه بر تیگو 8 پرومکس، تیگو 4 پرو، تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو نیز در قزاقستان به فروش می‌رسند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/26
مطئنید توان موتور رو درست نوشتید؟
چون مدل ۱.۶ لیتریش همینقد قدرت داره
1401/6/27
عالیه عالی