موضوعات داغ

نحوه شرکت در مزايده عمومی اينترنتی ایران خودرو + جزئیات ثبت نام

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایران خودرو به تازگی در مزایده‌ای عمومی اقدام به عرضه‌ خودروهای نموده است که از به دلایل مختلف معیوب بوده و امکان فروش به مشتری در حالت عادی وجود ندارد.

متقاضیان برای شرکت و بازدید از خودروهای مزایده شرکت ایران خودرو از ساعت 8:30 الی 16:30 روزهای چهارشنبه مورخ 06/07/1401 لغايت روز يكشنبه مورخ 10/07/1401 می‌توانند به محل اعلامی شرکت ایران خودرو واقع در كيلومتر 14 اتوبان تهران - كرج، به سمت شهرك سرو آزاد (پيكانشهر)، خيابان هشتم غربی، انتهای بلوار گياه‌شناسی، درب 2 مراجعه نموده و سپس به صورت اینترنتی در سایت مزایده‌ این شرکت اقدام به ثبت پیشنهاد قیمتی نمایند.

در این مزایده خودروهای مانند آریسان، تارا، سورن پلاس، سمند و... عرضه شده و متقاضیان می‌توانستند با مشاهده وضعیت خودروهای برای خرید پیشنهاد قیمتی خود را ارائه کنند.

وانت آریسان دوگانه سوز در این مزایده با قیمت 180 میلیون تومان، سورن EF7 با مبلغ 257 میلیون تومان و تارا دستی 390 میلیون تومان عرضه شده است.

این خودروهای شرکت ایران خودرو به دلیل وجود ایراداتی مانند خط و خش و تصادف در کارخانه، افت قیمت به دلیل ماندگاری بالا در کارخانه و مدل خودرو توسط کارشنان قیمت‌گذاری شده و در مزایده شرکت داده شده‌اند.

خودرو تارا در مزایده اینترنتی ایران خودرو

قوانین مزایده اینترنتی ایران خودرو

سپرده شركت در مزايده برای هر خودرو مبلغ يكصد ميليون ريال می باشد لذا تاكيد می گردد امكان اخذ سپرده از طريق درگاه بانکی موجود در سامانه اينترنتی صرفا از كارت های شخصی عضو شبكه بانکی شتاب (مشتری) امكان پذير می باشد. (محدوديت پرداخت طبق ضوابط بانکی)

درگاه بانکی هوشمند ، فقط امكان انتقال وجوه از كارتهای صاحب اصلی حساب بنکی را دارد.

مشروح شرايط مزايده در سايت ايران خودرو و سامانه برگزاری مزايده اينترنتی به طور كامل درج شده است و

شركت در مزايده و ارائه پيشنهاد قيمت به منزله قبول شروط و تكاليف مقرر در اسناد مزايده می باشد.

مزايده‌گزار در رد يا قبول پيشنهادات در هر مرحله از فرايند مزايده مختار می‌باشد.

شركت‌كنندگان بايد شرايط مزايده را به دقت مطالعه وسپس تاييد نمايند تا امكان ادامه فرايند شركت در مزايده فراهم گردد.

كليه وجوه دريافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزايده از طريق درگاه بانکی سامانه و يا از طريق حواله بانکی خواهد بود و هرگونه ماليات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانين برعهده برنده مزايده بوده و همچنين هزينه برگزاری مزايده نيز به عهده برنده مزايده ميباشد.

كليه شركت كنندگان موظف به رعايت دستورالعمل های مرتبط با پيشگيری از ابتلاء به ويروس كرونا می‌باشند و همراه داشتن ماسك ودستكش توسط شركت كنندگان در محل مزايده الزامی می باشد.

برنده مزايده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتايج ، نسبت به واريز كل مبلغ خودرو حداكثر تا مهلت تعيين شده اقدام نمايد درغير اين صورت طبق شرايط مزايده، سپرده شركت در مزايده، بدون انجام هرگونه تشريفات قضایی يا اداری به نفع مزايده گزار وصول و شركتكننده حق هيچگونه اعتراضی نخواهد داشت. (ضمناً بعد از واريز وجه مابه التفاوت به هيچ وجه امكان انصراف وجود ندارد)

اين مزايده شامل محدوديت كدملی نمی باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به اطلاعيه هاي اعلامی در محل برگزارس مزايده مراجعه و يا با شماره تلفن های: 44796948–44796956 تماس حاصل فرماييد.

قبل ازمراجعه جهت ثبت نام به سايت اينترنتی مزايده ، تكميل اطلاعات شخصی در وب سايت فروش ایران خودرو الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امكان شركت در مزايده وجود ندارد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/9
تارا دستی ۳۹۰؟
1401/7/9
عجب
تارا که مشکل داره از طریق مزایده بخریم ۳۹۰ ؟؟
1401/7/9
اینم سطح جدیدی از کلاه برداری خودرویی ک خود کارخونه ساختهو قیمتش بدون عیب 170 میلیون تو مزایده 257 میلیون ناقصش درود ب شرفتون
1401/7/9
اشغال ترین و عوضی ترین خودرو ساز های جهان ایرانخودرو و سایپا هستن این ایرانخودرو ما ماشینمون تحویل مهر بوده تارا اتوماتیک مشکی هنوز دعوتنامه هم نیومده!اون وقت ماشین دارن ولی گزاشتن مزایده با قیمت بیشتر بکنن تو پاچه مردم اونم با چه ایراداتی!۱-روشن بودن چراغ بنزین!۲-نداشتن کفپوش و...
متاسفم برای خودم که اصلا اسم نوشتم!❌
1401/7/9
شرکت در مزایده
1401/7/10
خریدخودرو
1401/7/11
جالب شد خودروهای معیوب رو دارن 390 میفروشن بعد میگن طرح فروش خودرو گذاشتیم بدون قرعه کشی به قیمت کارخانه 120 قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو
1401/7/11
واقعا این ایران خودرو چقدرحسودهست تا دید دولت ۴۰هزارخودروی خارجی را مزایده گذاشته گفته سریع بیایم مزایده بذاریم تا پول را ما از دست مردم بگیریم
مردم عزیز اگه پول دارین خودروی ایرانی نخرین
1401/8/18
دولت خود خودروسازه..باهوش
1401/7/11
مردوم نخرن خواهشن چرا ظلم میکنید به همه نخرین جانه عزیزتون
1401/7/22
آریسان سالم ایران خودرو از وسط نصف میشه لابد مزایده ایش ۴ قسمت مساوی تقسیم میشه !؟
1401/8/17
میان روی در ماشین ها با کلید یه خط میندازن به جای صدوشصت درقرعه کشی اینجا میدن دویست وشصت ماهم بهله دیگه
1401/8/18
من35سال از عمرم حررررررررررروم شد هنوز نتونستم یه ماشین بگیرم نزدیک به 20بار هم طرحهای قرعه کشی رو شرکت کردم که برام در نیومد از بازار بیرون هم تا هزار سال دیگه با این وضعیت موجود نمیتونم تهیه کنم خواهش میکنم اگه کسی راهی کمکی داره که بتونه کمکم کنه... یه پراید دست دوم حداقل بگیرم
1401/8/20
ایران خودرو بهتر تمام ماشیناشو بزنه بهم بعد بیاره گرونتر تو مزایده بفروشه