موضوعات داغ

سدان نیسان ورسا 2023 در آمریکا، قیمت در حدود 506 میلیون تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان ورسا جمع و جورترین و ارزان‌ترین سدان در محدوده این شرکت ژاپنی است. مدل کنونی با طول 4.5 متری از سال 2019 تولید می شود و برای اولین بار در آمریکا عرضه شد، اگرچه تقریباً همان ماشین با نام های Sunny و Almera نیز در تایلند و مالزی برای بازارهای آسیای جنوب شرقی تولید می‌شوند. اکنون زمان ارتقای برنامه ریزی شده این مدل فرا رسیده است و این سدان با چهره جدید نیز برای اولین بار در ایالات متحده به نمایش درآمد.

این به‌روزرسانی نیسان ورسا با هزینه کمی انجام شده است. سخت افزار بدنه و حتی چراغ‌ها نیز یکسان باقی ماندند و طراحان به هیچ‌وجه به نمای عقب آن دست نزدند. تنها سپر جلو به همراه جلوپنجره تغییر کرده است که به لطف تزئینات کرومی اضافی در کناره ها، از نظر بصری عریض‌تر شده است. این راه حل برای اولین‌بار در نیسان آلتیما سدان چینی استفاده شد. چرخ‌های جدید نیز به تغییرات اضافه شده است.

نیسان ورسا جدید و قدیمی

بروزرسانی در فضای داخلی نیسان ورسا 2023 نیز به حداقل رسیده است. پایه کنسول مرکزی دوباره طراحی شده است - اکنون یک پلت فرم برای شارژ بی سیم موبایل و دیگر گجت‌ها وجود دارد. یک تکیه گاه مرکزی بزرگتر اکنون به خودرو اضافه شده است و نسخه فول نیسان ورسا اکنون دارای یک سیستم رسانه جدید با صفحه نمایش هشت اینچی (قبلا حداکثر هفت اینچ بود) و یک فرستنده Wi-Fi دارد. تجهیزات اصلی وضعیت بهتری پیدا کرده اند و مواردی مانند ترمز خودکار، رادار تشخیص خطوط و نور بالا اتوماتیک می شود. آپشن عملکرد ترمز خودکار هنگام دنده عقب نیز به لیست تجهیزات ایمنی در نیسان ورسا 2023 اضافه شده است.

فضای داخلی نیسان ورسا نسخه ویژه بازار آمریکا

هیچ تغییر فنی وجود ندارد. نیسان ورسا نسخه ویژه بازار آمریکا مجهز به موتور تنفس طبیعی 1.6 لیتری با توان تولید 124 اسب بخار است و توان تولیدی پیشرانه از طریق یک پنج سرعته دستی یا CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. اگرچه در آسیا چنین سدان‌هایی با موتور توربو عرضه می‌شود. در تمام سطوح تریم نیسان ورسا 2023 محورعقب همچنان دارای ترمزهای کاسه ای است.

اما موضوع قیمت در آمریکا قیمت پایه برای مدل قبلی نیسان ورسا از 15580 دلار شروع می‌شود. با توجه به سطح پایین به‌روز رسانی، در مدل 2023 نیسان ورسا احتمالاً شاهد افزایش قیمت کمی خواهیم بود که البته فقط به دلیل افزایش تجهیزات اساسی در این سدان ژاپنی است. نیسان ورسا 2023 تا قبل از پایان پاییز وارد بازار آمریکا خواهد شد.

نمای عقب نیسان ورسا 2023

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد