موضوعات داغ

فیدلیتی پرستیژ در خیابان های تهران دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس تصاویر اختصاصی خودروبانک برای اولین بار خودرو فیدلیتی پرستیژ در خیابان های تهران دیده شد. پس عرضه موفق فیدلیتی پرایم توسط گروه بهمن حالا نوبت حضور نسخه قدرتمندتر و جدید این خودرو بازار کشور است.

از سال پیش زمزه عرضه نسخه جدید و پیشرفته‌تر فیدلیتی با نام فیدلیتی پرستیژ وجود داشته و محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در آبان ماه سال گذشته نیز این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد.

فیدلیتی پرستیژ در اصل محصول جتور X70 پلاس (Jetour X70 Plus) از تولیدات برند جتور چین از زیرمجموعه‌های شرکت چری است. این شاسی بلند جدید نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب گروه بهمن جتور X70 یا همان نام فیدلیتی پرایم است. این برند چینی در حقیقت مسئول تولید محصولات با برند مستقل و چهره تازه، با کیفیت و امکانات بالاتر از سایر محصولات کمپانی مادر یعنی چری است.

فیدلیتی پرستیژ در خیابان‌های تهران دیده شد

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ نسبت به مدل قبلی کاملا ظاهر جدیدی به خود گرفته است و حالا با طراحی زیباتر، موتور قوی‌تر ، سطح امکانات بالاتر به عنوان محصولی کامل‌تر و لوکس‌تر از قبل پا به میدان رقابت با دیگر کراس‌اوورهای بازار می‌گذارد. البته این تغییرات مطمئنا با افزایش قیمت همراه خواهد بود. در پلفرم تغییری ایجاد نشده است ولی تغییرات گسترده‌ای در فیدلیتی پرستیژ ایجاد شده است که امکان معرفی به عنوان یک خودرو کاملا جدید را دارد.

در بخش طراحی ظاهری، نمای جلو و عقب خودرو کاملا دگرگون شده است و فیدلیتی پرستیژ را می‌توانیم یک خودرو باابهت بنامیم. فضای داخلی خودرو نیز با تغییرات زیادی همراه بوده است. نمایشگر قبلی جای خود را به نمایشگرهای عریض‌تر و بزرگتر داده است و همچنین لیست آپشن‌های فیدلیتی پرستیر از گذشته پربار تر است و استفاده از زبان طراحی مدرن به حس به مراتب بهتر سرنشینان کمک کرده است.

نمای عقب خودرو جدید گروه بهمن فیدلیتی پرستیژ

نکته مهم و قابل توجه اینکه تغییرات بوجود آمده در فیدلیتی پرستیژ محدود به ظاهر و اضافه شد نیست و بخش فنی خودرو نیز تغییرات قابل توجه‌ای را تجربه می‌کند و موتور 1.5 لیتری توربوشارژر سابق جای خود را به یک موتور 1.6 لیتری توربو قوی‌تر داده است که توان تولید حداکثر قدرت 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را دارا است. یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر جایگزین گیربکس 6 سرعته خشک نسخه قبلی یعنی فیدلیتی پرایم شده است. گیربکس جدید فیدلیتی پرستیژ از ضرائب بهتر و استهلاک پایین‌تری برخوردار است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/25
خوووب
1401/7/25
من که پول ندارم بخرم ولی هر روز نگاش میکنم انشاالله یه روز برسه که منم بتونم این ماشین رو سوار بشم
1401/7/28
بهتر از اینا رو یخری داداش😁این چینیا رو تو بازار جهانی کسی نگاه هم نمیکنه ایشالا سری ۳۰۰ فول اپشن عمان بگیری نه این😁
1401/7/25
بدون دو دیفرانسیل مفت نمی ارزد
1401/7/25
چرا هیچ عکسی از داخل نذاشتین؟ عجبا
1401/7/29
فقط پراید
1401/8/23
برو فرغونت و سوار شو
1401/8/23
امروز تو سایت بی ام و نگاه میکردم گرونترین نسخه 2023 بی ام و 78 هزار دلار هست که ما همین مبلغ را برای تیگو هشت چینی میپردازیم ای خدا به کجا پناه ببریم از دست ظالمین
1402/4/17
حتما باید بخرمش به امید خدا