موضوعات داغ

پژو ۲۰۰۸ GT لاین ۲۰۲۲ وارد بازار آمریکای جنوبی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پژو ۲۰۰۸ GT لاین ۲۰۲۲ یکی از بهترین محصولات این شرکت فرانسوی است که در بازار آمریکای لاتین عرضه می‌شود. مواد به‌کاررفته در کابین آن از کیفیت بالایی برخوردار است و شامل پلاستیک نرم، تودوزی متضاد، صندلی‌های اسپرت و بافت‌های چرمی، پارچه‌ای و تزئینات فلزی می‌شود که جلوه بصری خوبی ایجاد می‌کنند‌.

امکانات کابین شامل یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی/نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی HD مجهز به سیستم مسیریابی، اپل کارپلی و اندروید اتو، نورپردازی محیطی ۸ رنگ، فرمان چرمی چندمنظوره با تنظیم ارتفاع و عمق، خوشه ابزار دیجیتال و سقف پانورامیک جمع‌شونده هستند.

پژو ۲۰۰۸ GT لاین از یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ پیورتک با توان ۱۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر بهره می‌برد که در کنار یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک کار می‌کند.

پژو ۲۰۰۸ GT لاین ۲۰۲۲

این مدل دارای ۶ کیسه هوا، دوربین عقب ۱۸۰ درجه، قفل مرکزی با سیستم قفل خودکار حین رانندگی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل گریپ با ۳ حالت رانندگی، تایر یدکی ۱۶ اینچی، نمایشگر فشار تایر، پایش نقطه کور منفعل، سنسور پارکینگ در جلو و عقب، تنظیم و تغییر خودکار چراغ‌ها در جاده و تقاطع‌ها است.

این مدل برای طی کردن مسافت ۱۱۳ کیلومتری به ۹.۹ لیتر بنزین نیاز دارد، بنابراین با هر لیتر بنزین می‌تواند ۱۱.۴ کیلومتر را طی کند.

پژو ۲۰۰۸ GT لاین ۲۰۲۲ با قیمت ۲۷ هزار دلار به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد