موضوعات داغ

توقف تولید و شماره گذاری تیبا، تیبا ۲ و ساینا، وضعیت خودروهای فروخته شده چه خواهد شد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا طی گفت‌وگویی ضمن اشاره به مشکل تاخیر در تحویل محصولات تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت 7 هزار دستگاه خودرو معوقه در حال گذراندن مراحل بازدید سازمان استاندارد و انجام شماره‌گذاری است و بزودی تحویل مشتریان خواهند شد.

قاسم خاکی جوان در ادامه افزود: از اوایل امسال به دلیل عدم تمدید مجوز تولید این خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودروها متوقف شده بود که این موضوع تحویل خودروها را به تاخیر انداخته است.

او با اشاره به تعهد ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا شرکت سایپا گفت که با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه از این خودروها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.

خاکی جوان عنوان کرد که مراحل بازدید تعداد ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودروهای مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقیمانده تمام خودروهای تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودروها تولید نخواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد