موضوعات داغ

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد + روش استعلام نتایج

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

قرعه‌کشی جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دیروز برگزار و نتجه قطعی و اسامی نفرات برنده امروز منتشر شد.

پس برگزاری فرایند قرعه‌کشی با نظارت نهادهای مربوطه لیست برندگان سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی خرید خودرو توسط ایران خودرو در سایت فروش اینترنتی این شرکت اعلام شد و برندگان این دروه تا 3 روز مهلت دارند که وجه مورد نظر خرید خودرو را مطابق بخشنامه انتخابی واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجه توسط برندگان اصلی، نفرات ذخیره به عنوان برنده جایگزین می‌شوند.

چه خودروهایی در قرعه‌کشی ایران خودرو به فروش می‌رسد؟

خودروهای پارس سال، سورن پلاس، پارس سال ELX، پژو ۲۰۷ دستی و ۲۰۷ اتوماتیک، با تحویل سه ماهه در سی و نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو،عرضه شد.

در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو نیز، محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، رانا پلاس، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک، با موعد تحویل یک‌ساله به فروش رسید

در این دوره گروه صنعتی ایران خودرو در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش مجموعا ۳۹ هزار دستگاه خودرو را عرضه نموده است که ۲۵ هزار دستگاه از آن به صورت فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و ۱۴ هزار دستگاه دیگر نیز به صورت طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به فروش رسید است.

دیدن نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو

شرکت‌کنندگان جهت اطلاع از وضعیت خود در قرعه‌کشی این دوره از فروش محصولات ایران خودرو باید به وب‌سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه نموده و در بخش پنل کاربری ، قسمت "استعلام قرعه‌کشی" از نتیجه مطلع شوند. در صورت برنده‌شدن 3 روز زمان داشته تا واریز وجه اعلامی را انجام و فرایند خرید را تکمیل کنند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/13
من طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده بودم نگاه میکنم نوسته درحال بررسی.دلیلش چیه؟
1401/8/13
سلام خسته نباشید
بنده بار 35 که برای قرعه کشی ثبت نام میکنم ولی شانس برنده شدن ندارم واقعا به برنده شدن خودم در سایت ایران خودرو نیاز مالی زیادی دارم و با پولش برای رفتن ب دکتر 100./. نیاز دارم لطفا کمک کنید .و برای دوره دیگر شانس بنده را زیاد کنید
ممنون از لطف زحمت شما
خدانگهدارتون
1401/8/15
سلام اسم من درنیومده
1401/8/15
برندگان ایران خودرو
1401/8/15
لاس پلاس
1401/8/17
منم متاسفانه بار هزارم 😭
1401/9/9
نتیجه قرعه کشی