موضوعات داغ

تصاویر خودرو فردا M4 در خیابان ها دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی فردا در حال انجام آماده‌سازی‌های لازم برای عرضه خودرو مینی‌ون خود با نام فردا M4 است. به تازگی بیلبوردهای محصول جدید فرداموتور در سطح شهر دیده شده است و شاهد تصاویر کاملی از این خودرو هستیم.

فرداموتورز که پیش از این با محصولات کراس‌اوور و سدان وارد بازار کشور شده بود، حالا محصولی در سگمنت خودروهای مینی‌ون 7 نفره را برای عرضه در بازار ایران انتخاب نموده و بنظر می‌رسد مراحل عرضه نهایی در حال انجام است. این خودرو با هدف تکمیل سبد محصولات خودروسازی فردا به لیست محصولات این شرکت اضافه شده است و با توجه کمبود عرضه خودروهای مینی ون به احتمال زیاد مشتریان این سگمنت جذب این محصول جدید شوند.

خودرو فردا M4 محصول جدید فرداموتورز

خودرو فردا M4 یا دانگ‌فنگ فورثینگ u tour خودروی تقریبا جدید محسوب می‌شود و در ابتدای سال 2022 در معرفی شد.

فردا M4 در بخش فنی کاملا مشابه خودرو کراس اوور محبوب لاماری ایما است. فردا M4 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که توان تولید حداکثر195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه مرطوب یا WDCT وظیفه انتقال قدرت در فردا M4 برعهده را برعهده دارد و قدرت را به محور جلو انتقال می‌دهد. پیشرانه فردا M4 از نوع تزریق مستقیم سوخت یا GDi است و برای حفاظت بهتر از پیشرانه نیاز به بنزین سوپر خواهید داشت.

طراحی خودرو کاملا بر اساس ترند روز طراحی خودرو در جهان بوده و تا حدود زیادی چهره آسیای شرقی دارد. کشیدگی بدنه نیز نوید 7 نفره بودن خودرو را می‌دهد. طراحی داخلی فردا M4 حس لوکس بودن را القا می‌کند و به دلیل شکل خاص و کشیده بدنه و چینش 3+2+2 صندلتی‌ها فضای مناسبی را برای هر 7 سرنشین فراهم می‌کند.

آسودگی و فضای باز برای تمام سرنشینان از برتری‌های فردا M4 نسبت به کراس‌اوورهای 7 نفره محسوب می‌شود. فضای کوچک نفرات ردیف سوم کراس اوور‌ها، عملا غیرکاربردی یا با استفاده محدود و با هدف حمل بار کاربرد دارد.

انتشار بیلبوردهای این محصول در سطح خیابان‌های کشور نوید این موضوع را می‌دهد که به احتمال فراوان شاهد عرضه و فروش فردا M4 از سوی خودروسازی فردا باشیم.

نظر خودتان را در خصوص فردا M4 برای ما کامنت کنید

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/15
قیافه بسیار در هم بر همی دارد . خودروهای شرکتهای متفرق از ایرانخودرو و سایگارو من یکبار مصرف میدونم.
1401/8/15
آخه من نمیدونم با چه هدفی این خودرو رو تو ایران عرضه میکنند .... این خودروهای تو این کلاس به اصطلاح mpv گرندتورر بعید میدونم تو ایران استقبال بشه ....از نظر من موفقیتی در انتظارش نیست .... مگر اینکه فاکتور اصلی که قیمته .... که بعید میدونم زیر ۱/۲۰۰ باشه ..... حتی استیشن ها مثل هیوندای i40 که تو اروپا پژو ۵۰۸ و پاسات و تلیسمان تو اون سبک ماشین میزنن و طرفدار دارند باز تو این موفق نشدن .... و i40 استقبال نشد ... مزدا ۳ هم بدون صندوقش استقبال نشد ......

چه برسه به این سبک که تکلیفش با خودش مشخص نیست ....کراس اووره یا استیشن

گروه خودروسازی فردا خوب شرکتی و سریع خودروهای جدید عرضه میکنه .... ای کاش یه محصول بازار پسند بیاره که لاقل دیده بشه تو بازار .....

فردا ۵۱۱ که خیلی خیلی محدود .... فردا t5 هم با همه قابلیت هاش کنار تیگو ۷ پرو و فیدلیتی و دیگنیتی اصلا نمیتونه نفس بکشه ....فردا sx 5 بگی نگی یه خورده فروش داشته ....اونم نه زیاد ...اگه sx5 با موتور توربو عرضه میشد سهم نسبتا خوبی و از بازار تصاحب میکرد .... که اونم با موتور تنفس طبیعی اومد .... ولی باز فروشش بد نبوده
1401/8/15
یه زمانی تو این مملکت کادیلاک مونتاز میشد الان آشغال چینی.به کجا چنین شتابان
1401/8/21
به نظرم فردا ام ۴ عالیه حالا اگه نسخه فول آپشن یا فیس لیفت ش ظرف ۱ الی ۲ سال آینده به بازار بیاید با موتور ۲ لیتری کاملا جدید پر قدرت حداقل ۲۷۴ اسب بخار قدرت و ۴۷۴نیوتون متر گشتاور و بدنه ی یک مقدار بزرگتر و فوق‌العاده اسپورت تر چون چینی ها نشان داده اند اینطور خودروها را خیلی سریع نسخه فیس لیفت و قدرتمند تر را ظرف ۱ الی ۲ ساله به بازار میدهند و نسخه فیس لیفت دیگه میترکونه مثل دیگینیتی پرایم و بلافاصله دیگینیتی پرستیژ که گیربکس و پیشرانه در فیس لیفت زمین تا آسمون فرق کرد