موضوعات داغ

پذیرش طرح فروش تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق اطلاعیه‌های مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، دو خودروی سواری پژو207 و تارا گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از انجام بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر عرضه کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد پذیرش قرار گرفت و به تصویب رسید.

در امیدنامه محصول پژو207 عنوان شده است که حداقل درصد عرضه در بورس کالا، 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده) معادل 52 هزار و 500 دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه پژو207 معادل 105 هزار دستگاه است.

بر اساس امیدنامه خودروی تارا، حداقل درصد عرضه در بورس کالا، 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده) معادل 33 هزار و 500 دستگاه تعیین گردیده است. تولید واقعی تارا ایران خودرو (برابر با ظرفیت اسمی) معادل 67 هزار دستگاه است.

پیش از این نیز مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای خبر از پذیرش و عرضه دو محصول پژو207 و تارا (متعلق به ایران‌خودرو) در بورس کالا داده بود.

جدول میزان عرضه تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا

خودرو درصد عرضه در بورس کالا- پس از کسر فروش خارج از بورس تعداد تولید واقعی (ظرفیت اسمی)
پژو 207 100 درصد تولید سالانه 52 هزار و 500 دستگاه 105 هزار دستگاه
تارا 100 درصد تولید سالانه 33 هزار و 500 دستگاه 67 هزار دستگاه

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد