موضوعات داغ

نگاهی به اینرودز تنها کارگو ون ارزان قیمت بازار ایران + جدول مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو کشور، ابتدای امسال محصول ون اینرودز را به عنوان یک خودرو ون تجاری با هدف حمل بار و همچین مسافر در مسیرهای درون‌شهری عرضه نموده است. این مینی ون با یک اتاق ایزوله و مسقف مجهز، توانای حمل بارهای مختلف و همچنین مسافر را داشته و توانایی حفظ محموله خود از آسیب گرد و خاک، رطوبت و نور شدید خورشید را داراست.

در حال حاضر این خودرو در رده قیمتی خودرو رقیبی نداشته و به عنوان یک ون کارگو ارزان قیمت گزینه بسیار خوبی برای کسب و کارهای مختلف است که می‌تواند نیازمندی‌های شرکت‌ها را برطرف کند. نسخه مسافربری 8 نفره این ون نیز بتازگی توسط گروه بهمن معرفی شده است که قابلیت مناسبی برای سامانه حمل و نقل عمومی و سرویس ادارات و مدارس دارد.

مینی ون اینرودز به عنوان یک محصول اقتصادی از مشخصات فنی مناسب برخوردار است. یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی با خروجی حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 2800 دور در دقیقه وظیفه به حرکت درآوردن این خودرو را دارد. یک گیربکس پنج سرعته دستی نیروی تولیدی را به محور عقب انتقال می‌دهد.

از امکانات و تجهیزات این ون کارگو ارزان قیمت گروه بهمن می‌توان به ترمزهای جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه ای ،سیستم TCS و ESP، فرمان برقی، حمل بار ۷۲۵ کیلوگرم، دو کیسه هوا، سیستم مالتی مدیا ۹ اینچی، دوربین دنده عقب،چراغ روشنایی در روز و... اشاره کرد.

از ون اینرودز برای مقاصد مختلف اعم از حمل بار، حمل مسافر و سایر کاربری‌ قابل استفاده است.

مشخصات فنی ون اینرودز
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1493 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 2800 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 سرعته دستی
حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت
وزن 1285 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4500 طول - 1680 عرض - 2000 ارتفاع
فاصله بین دو محور 3050 میلیمتر

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/19
حاجی را نمیره ک