موضوعات داغ

کراس اوور جک X8 پلاس با قیمت 515 میلیون تومان در چین عرضه شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت جک چین، خودرو کراس‌اوور X8 پلاس از زیر مجموعه سهول را با محدوده قیمت 99800 تا 139800(515 تا 720 میلیون تومان) در چین عرضه نمود. این محصول بر اساس جک X8 پلاس استاندارد تولید شده است که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد. این خودرو جدید دارای طرح صندلی سه ردیفه 6 و 7 صندلی است. جک X8 پلاس یک کراس‌اوور ‌ SUV محسوب می‌شود که توسط JAC Motors با نام تجاری Sehol تولید می‌گردد.

بنا به گفته شرکت سهول، کراس‌اوور جک X8 پلاس بر اساس مصاحبه‌ها و بازخوردهای نظرسنجی از نزدیک به 1000 خانواده طراحی شده است تا خودرویی بهتر و مناسب برای مشتریانی که خانواده‌های بزرگ تولید کنند.

کراس‌اوور جک X8 پلاس بر اساس مصاحبه‌ها و بازخوردهای نظرسنجی از نزدیک به 1000 خانواده طراحی شده است

از نظر ابعاد، اندازه کراس‌اوور جک X8 پلاس 4825/1870/1758 میلی متر و فاصله بین دو محور 2830 میلی متر است. در بخش طراحی، کراس‌اوور جک دارای یک خط شانه بلند سراسری بوده و سقف به سمت عقب شیب دارد. پنجره ردیف سوم تقریباً شبیه یک مثلث است و به طراحی ظاهری خودرو افزوده شده است.

به دلیل وجود چراغ LED سراسری در نگاه اول به نظر می‌رسد که تمام نمای جلو توسط جلوپنجره پوشانده شده است. کراس‌اوور جک X8 پلاس دارای یک سیستم چراغ جلو دوتکه است که در بالا چراغ‌های دیلایت و در بخش پایین چراغ‌های اصلی جلویی در دو طرف جلوپنجره قرار دارند. یک لبه متفاوت از رنگ بدنه در زیرین سپر نمای جذابی را به خودرو بخشیده است.

کراس‌اوور جک X8 پلاس دارای یک سیستم چراغ جلو دوتکه است.

در نمای عقب، یک سپر با طراحی دو رنگ و سرهای اگزوز مصنوعی زینت بخش خودرو هستند. لوگوی "SEHOL" در بالای چراغ عقب جانمایی شده است. نوشته چینی "江淮集团" (Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd.) در پایین سمت چپ قرار دارد.

در بخش طراحی داخلی کراس‌اوور جک X8 پلاس از یک صفحه نمایش دوگانه 12.3 اینچی و فرمان چهار پره D-Cut بهره می‌برد. یک نور محیطی 64 رنگ در فضای داخلی فضای گرمی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند. صندلی‌های این خودرو با جنس چرم مصنوعی سفید پوشیده شده‌اند. در کنسول میانی دو عدد جا لیوانی و یک اهرم تعویض دنده چرخشی قرار داده شده است.

از دیگر امکانات پیشرفته دیگر این کراس‌اوور می‌توان به smart text association ، sound source positioning و فرمان صوتی اشاره کرد.

کراس‌اوور جک X8 پلاس به سیستم کمک رانندگی سطح 2 HOL-Pilot مجهز است

از لحاظ ایمنی، کراس‌اوور جک X8 پلاس به سیستم کمک رانندگی سطح 2 HOL-Pilot مجهز است که با رادار امواج میلیمتری ساخت شرکت هواوی عرضه می‌شود. این سیستم از کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری فعال و هشدار خروج از خط پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی خودرو جدید جک از 12 بلندگو 5.1 کاناله با صدای فراگیر تشکیل شده است.

طرح چینش نمونه کراس‌اوور جک X8 پلاس شش صندلی 2+2+2 و مدل هفت نفره 2+3+2 است.

طرح چینش نمونه کراس‌اوور جک X8 پلاس شش صندلی 2+2+2 و مدل هفت نفره 2+3+2 است.

کراس‌اوور جک X8 پلاس از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر بهره می‌برد. یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را برعهده دارد.. شرکت سهول ادعا می کند که کراس‌اوور جک X8 پلاس دارای راندمان انتقال انرژی 94.7 درصد و مصرف سوخت 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/1
مشخصات موتوری واقعا غافلگیر کننده بود
1401/9/2
خدا کنه هرچی سریع تر وارد شود منتها با قیمت نهایتا زیر ۲ میلیارد اونم فول ترین نسخش