موضوعات داغ

نگاهی به کشنده جفت محور محصول فردا دیزل FD520-11 در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو تبریز که از امروز آغاز شده است میزبان محصولات شرکت فردا دیزل و کشنده جفت محور FD520-11 است. شرکت فردا دیزل به تازگی تبلیغات محیطی عرضه محصول کشنده خود را آغاز نموده است و حالا در نمایشگاه خودرو تبریز کشنده FD520-11 را به نمایش درآورده است.

ویدیو معرفی کشنده جفت محور محصول فردا دیزل FD520-11 در نمایشگاه خودرو تبریز

کشنده جفت محور محصول فردا دیزل FD520-11 از یک پیشرانه 6 سیلندر خطی پاشش مستقیم 13 لیتری یورو 5 است که توان تولید 520 اسب بخار قدرت در 1900 دور در دقیقه را دارد.یک گیربکس 12 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را برعهده دارد. این کشنده از دارای مخزن مایع ادبلو یا مایع اگزوز دیزل است که برای خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 5 به بالا نکته مهمی به حساب می‌آید. مخزن سوخت آلومینیومی کشنده FD520-11 ظرفیت 800 لیتر سوخت را دارد.

کشنده دو محور فردا دیزل را می‌توان تنها کشنده دومحور بازار فعلی دانست زیرا اکثر عمده دیگر محصولات کشنده موجود در بازار تک محور هستند. محور جلو و دو محور عقب کشنده جدید فردا دیزل بر روی فنر شمش قرار گرفته که از نکات قوت این خودرو تجاری است. اتاق کشنده فردا دیزل بر روی بالشتک‌های بادی قرار گرفته است که به جذب بهتر ارتعاشات ناشی از ناهمواری جاده کمک می‌کند.

فضای داخلی کشنده جفت محور محصول فردا دیزل FD520-11

سیستم ترمز کشنده FD520-11 از برند WABCO با دو مدار مستقل جلو و عقب است که عملکرد مناسبی را به نمایش می‌گذارد.

اتاق کشنده FD520-11 با سقف بلند و موسوم به HI-Roof است که فضای ایجاد شده در داخل کشنده جفت محور محصول فردا دیزل FD520-11 فضای خواب برای دو نفر را فراهم می‌کند. خودرو داری بخاری و کولر درجاست که بر روی سقف تعبیه شده است. یک صفحه نمایش لمسی بزرگ عمومی 10 اینچی در وسط داشبورد تنظیماتی را اختیار کاربر خودرو قرار می‌دهد. کشنده جفت محور فردا دیزل برای راحتی بیشتر راننده از یک صندلی راحت و با تعلیق بادی و تنظیمات برقی بهره می‌برد.

برای راحتی دسترسی به پیشرانه در زمان تعمیرات اتاق کشنده جفت محور فردا دیزل به سیستم اتاق برگردان هیدرولیکی مجهز است. برای کاهش آلودگی صوتی و عملکرد مناسب در زمان نیاز این کشنده به بوق شهری و برون شهری مجهز است. شیشه‌های جانبی به صورت برقی هستند. فلاپ بادگیر سقف کشنده جفت محور فردا دیزل قابلیت تنظیم داشته و به همراه دریچه سقفی عرضه می‌شود.

نمای جانبی کشنده جفت محور محصول فردا دیزل

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/16
سلام
۳محور نه ۲محور.
ماشین تک محور نداریم
1401/10/16
آفرین آقا محسن،مثل داداشم شما را دوست دارم
1402/3/4
دمت گرم عالی بود