موضوعات داغ

حضور پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 + فیلم و عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک یکی از محصولات جدید ایران خودرو دیزل است که مدتی پیش در محوطه این شرکت رونمایی شد.

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک در نمایشگاه خودرو تبریز 1401

ایران خودرو دیزل اکنون این محصول را در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 به نمایش درآورده است تا مشتریان بیشتر با آن آشنا شوند. نسل دوم فوتون تونلند یکی از معدود پیکاپ‌های اتوماتیک بازار ایران محسوب می‌شود و انتظار می‌رود علاقمندان به بیراهه نوردی، استقبال مناسبی را از این خودرو ترتیب دهند.

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک به پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژر بنزینی مجهز ااست که حداکثر 238 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این پیکاپ نیز از نوع هشت سرعته اتوماتیک ZF است که قدرت را به هر دو دیفرانسیل پیکاپ انتقال می‌دهد.

فوتون تونلند اتوماتیک

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و حجم باک آن نیز 76 لیتر است. راننده می‌تواند تنظیم انتقال نیرو را در این پیکاپ روی حالت اتوماتیک قرار دهد یا آن‌که از بین حالت‌های تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک یا دو دیفرانسیل سنگین یکی را انتخاب کند. این پیکاپ به سیستم هشدار برخورد از جلو و رادار نقطه کور نیز مجهز است که آن را به یکی از بی‌رقیب‌ترین پیکاپ‌های بازار ایران تبدیل می‌کند.

از جمله دیگر امکانات و تجهیزات پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی به همراه 4 بلندگو و نمایشگر 10.25 اینچی، حالات رانندگی اکو (اقتصادی) و اسپرت، سیستم نمایش دهنده فشار باد تایرها، پنل دیجیتالی نشانگرها، شش کیسه هوا، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید و روکش صندلی چرمی.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/14
حیف دیزل اتومات نداده تو بازار ، این مدلش توی استرالیا از تویوتا بیشتر فروش داشته فوتون ،
1401/10/14
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای خوب خودرو بانک، پوشش خیلی خوبی از این نمایشگاه دادید، این ماشین اگر واقعا در نسخه ی نهایی با گیربکس ZF عرضه بشه جای هیچ حرفی باقی نمی گذارد، یکی از بهریتن گیربکس های اتوماتیک 8 سرعته با بهترین کافیگ و انتقال گشتاور هست که حتی فورد F-150و بسیار ی از خودرو سازان آمریکایی دیگر هم از این گیربکس استفاده میکنند، تعلیق عقب بخاطر قابلیت تریلینگ و کشندگی از نوع فنر شمش هست که البته جا دارد که ظرفیت گشندگی بار این پیکاپ نیز مطرح شود که تا چند تن رو می تواند بکسل کند، البته فضای داخلی به نسبت مدرنی دارد و ایکاش کروز هوشمند و هشدار خروج از خط هم موجود بود.