موضوعات داغ

نگاهی به غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یکی از شرکت‌های فعال در نمایشگاه خودرو تبریز 1401، ایران خودرو دیزل بود. این شرکت با دست پر و سبد متنوعی از محصولات سبک و سنگین در تبریز حاضر شده است. غرفه ایران خودرو فضای بزرگی را به خود اختصاص داده بود که محصولات مختلف این شرکت در آن به نمایش درآمده بودند.

گل سرسبد غرفه ایران خودرو دیزل را می‌توان پیکاپ فوتون تونلند دانست. دو نسخه فوتون تونلند فیس لیفت با موتور دیزلی و فوتون تونلند اتوماتیک که نسل دوم این پیکاپ محسوب می‌شود، در بخش اولیه غرفه به نمایش درآمده بودند که حاصل آن جلب توجه بازدیدکنندگان بود.

در قسمت دوم غرفه ایران خودرو دیزل، ون وانا با کاربری تاکسی و رنگ زرد به همراه کشنده آتامان حضور داشتند. ایران خودرو دیزل کشنده آتامان را به عنوان جایگزین بنزهای قدیمی واگن هود معرفی کرده است تا به تدریج جایگزین آن‌ها شود. ون وانا نیز که نسخه چینی تویوتا هایس از شرکت فوتون است، از چند سال پیش تاکنون با نشان تجاری ایران خودرو و نام وانا به بازار عرضه می‌شود.

در نهایت قسمت آخر غرفه ایران خودرو دیزل با کشنده فوتون به اتمام می‌رسید که در کنار کشنده آتامان قرار گرفته بود. این کشنده که از چند سال پیش در بازار حضور دارد، به سبب سواری نرم و امکانات رفاهی خود نزد رانندگان شهرت یافته است. اتوبوس برقی آتروس ایران خودرو دیزل بخش دیگری از غرفه این شرکت را به خودش اختصاص داده بود. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی خودروبانک از غرفه ایران خودرو دیزل واقع در نمایشگاه خودرو تبریز 1401 را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/14
سلام
ایران خودرو محصولات سواری جدید خود اعم از ریرا و ... را نیاورده نمایشگاه تبریز؟