موضوعات داغ

5 ستاره ایمنی بر سینه آلفارومئو جولیا

عکس مطلب اول
در آخرین آزمون‌های سازمان ایمنی بزرگراه NCPA اروپا و رتبه بندی‌های این سازمان، سدان اسپرت "آلفارومئو جولیا" موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی در تست‌های مختلف تصادف شد. خودرویی که این اواخر زمزمه‌هایی از ورود آن به داخل کشور شنیده می‌شود، ولی همچنان خبری قطعی در این رابطه منتشر نشده است.
برگردیم به بحث اصلی، داشتیم می‌گفتیم که سدان اسپرت ایتالیایی آلفارومئو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از سازمان NCPA اروپا شده است. به طور متعارف و آماری که از سوی این سازمان ارائه شده، نمره تقریبا کامل 98 درصدی به این خودرو بابت حفاظت از سرنشینان بزرگسال و سایر مسافرین آن داده شده است که نشان از ایمنی بالای این خودرو در برابر ضربات دارد. علاوه بر این‌، محافظت از زانوهای دو سرنشین جلو به خوبی صورت گرفته و با پیکربندی مناسب شاسی، مانع از نفوذ شاسی و متعلقات داشبورد و موتور به داخل کابین شده است.

تست تصادف آلفارومئو جولیا


سرنشینان کودک هم درون آلفارومئو جولیا کاملا امن هستند، چون این سازمان برای حفاظت از سرنشینان کودک نمره 81 درصد را داده که در صورت استفاده از صندلی کودک و رعایت نکات ایمنی، قطعا مشکی برای سرنشینان کودک در هنگام تصادف با سرعت حدود 60 کیلومتر در ساعت بوجود نخواهد آمد. البته این سازمان فشاری متوسط بر روی فقسه سینه دو سرنشین کودک 6 ساله و 10 ساله را گزارش کرده که بخاطر کمربندهای ایمنی است، به همین دلیل نمره 81 درصد بابت حفاظت از سرنشینان کودک به جولیا داده شده است.
علاوه بر این‌ها، سازمان ایمنی یورو NCPA عملکرد سیستم‌های ایمنی و پیشگیرانه همچون سیستم کمک راننده، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده را خیلی خوب و با ارزش توصیف کرده است.
در ادامه می‌توانید ویدیو کامل تست تصادف آلفارومئو جولیا را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/6
به این میگن ایمنی
1395/4/6
به معنای واقعی کلمه لذت بردم
1395/4/6
این نکته را هم اضافه کنید که بالاترین امتیازیست که تا کنون توسط هیچ ماشین دیگری کسب نشده
1395/4/6
واقعا عالی بود کلیپ مخصوصا اون قسمت سیستمهای اتوماتیک جلوگیری از تصادف که چقدر خوب و سریع وارد شدن و کنترل ترمز رو در دست گرفت...من یه تست از شاسی بلند ولوو دیدم که دارای همین سیستم کنترل تصادف هست که طرف روبروشه با سرعت میاد و میزنه بهش... ولی این کجا و آن کجا....مخصوصا اون قسمت که دو ماشین جلوشه و حین سبقت ازشون عابر یوهویی رد میشه... چقدر خوب تشخیص داد
1395/4/6
کاش تو ایرانم بیاد
1397/6/15
کمتر سدانی با این ایمنی دیده ام بسیار عالی ازعهده تست ها برآمد بطورکلی کم نظیربود احسن بر سازنده اش وطراحش بله اروپایی ها پیشرفتشون همه براساس صداقت درستی وراستی است خداهم برای همین قلبشون به اونها کمک زیادی کرده