موضوعات داغ

داستان ادامه دار مشکلات سایت های فروش، طرح فروش سایپا به امروز موکول شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق آخرین اطلاعیه شرکت سایپا فروش فوری فوق‌العاده این شرکت به امروز چهارشنبه 5 بهمن 1401 موکول شد.

طرح فروش فوق‌العاده 2 محصول شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک که بر اساس اعلام گروه سایپا قرار بود از ساعت 14 دیروز سه شنبه 4 بهمن 1401 شروع شود به دلیل مشکلات وب‌سایت فروش این شرکت با تاخیر روبرو شد و وب‌سایت از دسترس خارج گردید.

بر اساس اطلاعیه قبلی گروه خودروسازی سایپا برنامه فروش فوری شاهین G و کوییک R پلاس اتوماتیک قرار بود که دیروز ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه پیدا کند اما این موضوع اتفاق نیافتاد و ثبت‌نام همچنان با مشکل روبروست.

طبق روال همیشگی و داستان ادامه دار سامانه‌های ناتوان و ضعیف فروش اینترنتی، وب‌سایت فروش سایپا از ابتدای شروع ثبت‌نام دیروز به طور کامل از دسترس خارج و مراجعان را با مشکل مواجه کرد. پس از گذشت چند ساعت از آغاز طرح فروش ناکام سایپا ، این شرکت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعت اجرای این طرح از ساعت 14 به 18 روز همان روز سه شنبه 4 بهمن ماه منتقل شده و امکان ثبت نام صرفا برای متقاضیان حائز شرایط تا تکمیل ظرفیت ممکن است.

علی‌رغم اطلاعیه قاطع گروه سایپا متاسفانه با گذشتن از ساعت 18 این اتفاق ادامه داشت و سایت فروش اینترنتی سایپا همچنان از دسترس خارج باقی ماند و متقاضیان برای ثبت‌نام به در بسته خوردند و این موضوع دلیل انتشار بیانیه بعدی سایپا بود و این شرکت برای بار دیگر زمان آغاز طرح فروش فوری 2 محصول شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک را تغییر داد و بر این اساس اعلام کرد که امروز 5 بهمن 1401 این طرح فروش اجرایی خواهد شد.

نظر به اطلاعیه گروه سایپا در خصوص زمان جدید طرح، اما همچنان سایت این شرکت به روی متقاضیان بسته است و اختلال به قوت خود باقیست، در ضمن این شرکت هیچ ساعتی را برای شروع طرح فروش اعلام نکرده است و بر همین اساس ممکن است در کسری از ثانیه و در بی خبری متقاضیان عادی سایت به صورت ناگهانی باز و فروش تکمیل گردد.

با توجه به قصه ادامه دار ضعف و مشکلات سامانه فروش خودروسازان از جمله سایپا که از سالیان گذشته تا به امروز به قوت خود ادامه دارد، مسئولان مربوطه باید نسبت به این موضوع حساس بوده و شرکت‌ها را ملزم به پاسخگویی یا تغییر اساسی و بنیادی در سامانه‌های فروش کنند. همچین با توجه به قوانین جدید حساب وکالتی و بلوکه شدن سرمایه خریداران لازم است تا شرکت‌های خودروسازی در مقابل مشکلاتی که برای متقاضیان و مشتریان ایجاد می‌کنند پاسخگو بوده و جوابگوی کسانی باشند که برای تامین مالی خرید خودرو، اقدام به فروش دارایی یا خودرو قبلی خود نموده اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/5
فقط دنبال پیچوندن ملتن به قرآن حالا خیلی خوش قول و عملن تازه پول مردمم توبانکها بلوکه کردن که از سود اون پولام بانکها استفاده کاملو ببرن!! یعنی توهمه چی دوزو کلک و کلاهبرداری اسلامی داریم
1401/11/5
من دوروزه از کار و زندگی افتادم و امثال من زیاده که وقتشون تلف شده
چه خوبه که سایپا بخاطر این اتفاق و از بابت عذرخواهی بیاد به همه متقاضیان یه خودرو بده
کسانی که همراه هستند با این نظر با شماره تماس 096550 تماس بگیرن و خواستشونو از سایپا مطالبه کنند
اولین تماس رو هم خودم میگیرم
1401/11/5
فقط پدر سوخته بازی