موضوعات داغ

شاسی بلند چانگان UNI-T مدل 2023 در چین عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شاسی بلند کامپکت چانگان UNI-T مدل ۲۰۲۳ با محدوده قیمت ۱۶۸۰۰ تا ۲۰۳۰۰ دلار در چین عرضه شد. اکثر تغییرات این مدل فیس‌لیفت در کابین قابل مشاهده هستند.

چانگان UNI-T مدل ۲۰۲۳ در نسخه‌های پایه و اسپرت در دسترس است که نسخه اسپرت با رگه‌های نارنجی تزئین شده است.

اندازه این خودرو به عنوان یک شاسی بلند کامپکت 1.56/1.9/4.5 متر و فاصله بین دو محور آن 2.7 متر است.

جلوپنجره از الگوی L شکل بهره می‌برد که جلوه سه‌بعدی نمای جلو را بهبود می‌بخشد. چراغ‌های جلو تیز و باریک هستند و آینه بغل با رنگ مشکی و خاکستری تزئین شده است.

در عقب یک اسپویلر سقفی و دو لوله اگزوز در هر طرف وجود دارد. لوله‌های اگزوز نسخه اسپرت مشکی هستند و اسپویلر سقفی آن بزرگتر از نسخه پایه است.

چانگان UNI-T

در کابین شاهد یک فرمان D-شکل مجهز به سیستم گرمایش و نمایشگر دوگانه شامل پنل ابزار و صفحه نمایش کنترل مرکزی هستیم. نمایشگر چندرسانه‌ای به یک پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 8155 مجهز است. این خودرو همچنین از کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند.

از نظر ایمنی، چانگان UNI-T به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و عملکردهایی مانند دستیار ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور و دستیار تغییر خط مجهز است.

این خودرو از یک موتور ۱.5 لیتری با حداکثر توان ۱۸۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد که با یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه کار می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد