موضوعات داغ

هیوندای الانترا 2024 به عنوان فیس‌لیفت هیوندای آوانته در کره رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای اولین تصاویر از الانترا به‌روزشده را در سایت خود در کره جنوبی منتشر کرده، جایی که این سدان کامپکت با نام آوانته به فروش می‌رسد. با توجه به رونمایی از نسل هفتم این خودرو در مارس ۲۰۲۰ و آغاز فروش آن در اواخر همان سال، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی ظاهری خیلی زود برای این مدل صورت گرفته است. هیوندای عادت به‌روز کردن سریع محصولات خود را پیدا کرده و با وجود اینکه الانترا هنوز تازه به نظر می‌رسد، آن را به‌روزرسانی کرده است.

بخش عمده‌ای از این تغییرات در نمای جلو قابل مشاهده است، جایی که هیوندای آوانته ۲۰۲۴ به چراغ‌های جلوی صاف‌تر در کنار یک نوار فلزی جدید که عرض جلوپنجره را فرا گرفته، مجهز شده است. هیوندای تصمیم گرفته با اضافه کردن یک عنصر همرنگ بدنه در وسط، جلوپنجره را به دو قسمت تقسیم کند. دریچه‌های هوای مصنوعی در گوشه‌های سپر، ظاهری اسپرت به نمای جلو داده‌اند.

در نمای عقب شاهد تغییرات چندانی نیستیم و این مدل از همان چراغ‌های عقب الانترا بهره می‌برد. البته ظاهر سپر با یک دیفیوزر مصنوعی و یک عنصر نقره‌ای سراسری از یک گوشه تا گوشه دیگر تغییر کرده است. همچنین به نظر می‌رسد در این مدل از سطوح مشکی براق بیشتری استفاده شده، در حالی که چراغ‌های بازتابنده افقی کمی عریض‌تر شده‌اند.

هیوندای الانترا 2024

نیمرخ خودرو تقریبا بدون تغییر باقی مانده است، هرچند به نظر می‌رسد که چرخ‌های دورنگ جدید باشند. همچنین پنل پلاستیکی روی ستون C الگوی پیچیده‌تری دارد، در حالی که نوار کرومی زیر آن در انتها کمی ضخیم‌تر شده است. در کابین تم سبزرنگ با مواد دوست‌دار محیط زیست تنها تم جدیدی است که تاکنون اعلام شده است.

این‌ها تغییرات محتاطانه‌ای برای یک مدل معمولی هستند که یک نسخه N لاین محسوب نمی‌شود. به گفته سایت هیوندای در کره جنوبی، این فقط پیش‌نمایش طراحی هیوندای آوانته ۲۰۲۴ (سدان i30 در برخی بازارها) است و فعلا فقط این چهار تصویر از آن منتشر شده است. احتمالا در روزهای آینده تصاویر بیشتری همراه با مشخصات فنی این مدل منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد