موضوعات داغ

نگاهی به شرایط گارانتی محصولات جتور در کشورهای شرق آسیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مشتریان ایرانی طی چند سال اخیر از طریق فیدلیتی پرایم بهمن موتور، با محصولات زیرشاخه چری موسوم به جتور آشنا شدند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک محصولات بیشتری از برند جتور به بازار ایران عرضه شوند و تنوع نمایندگان جتور در ایران افزایش یابد. با این حال گارانتی محصولات جتور در بازارهای صادراتی آن چگونه است؟

زیرشاخه اقتصادی و اسپرت چری به نام جتور، یک خودروساز جوان در چین به حساب می‌آید. این شرکت به مرور در حال ورود به بازارهای جدید همچون آمریکای لاتین یا جنوب شرق آسیا است. یکی از جدیدترین بازارهای این شرکت، فیلیپین است. جتور با مدل‌های جتور X70 و جتور X70 پلاس (همان فیدلیتی پرستیژ خودمان)، جتور داشینگ و جتور Ice Cream EV وارد بازار این کشور شده است.

برای مدل‌های درون‌سوز این برند همچون جتور داشینگ یا جتور X70 پلاس، 10 سال گارانتی موتور در نظر گرفته شده است. نسخه برقی جتور بستنی نیز با گارانتی موتور شش ساله به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. گارانتی کلی تمامی خودروهای یاد شده نیز شش سال اعلام شده است. اکثر برندها در سطح بازار جهانی محصولات خود را با گارانتی 3 ساله یا 5 ساله عرضه می‌کنند، بنابراین جتور تصمیم گرفته است با افزایش مدت زمان گارانتی، جذابیت بیشتری برای مشتریان محصولات خود ایجاد کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد