موضوعات داغ

نسخه جدید بایک بجینگ X7 با تغییرات عمده در ظاهر و باطن

عکس مطلب اول

کراس اوور بایک Beijing X7 حدود سه سال پیش به بازار معرفی شد و هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مدل‌ها در کلاس خود به حساب می‌آید. این خودرو به تازگی دستخوش تغییرات و اصلاحاتی شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بجینگ X7 جدید در مقایسه با مدل قبلی دارای جلوپنجره بدون حاشیه بوده و سپرها، رینگ‌ها، چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های بغل از نو طراحی شده‌اند. به‌علاوه، حالا به جای دو خروجی، چهار خروجی اگزوز در نمای عقب ماشین دیده می‌شود. مدل جدید با ۴۷۵۵ میلی‌متر طول، ۱۸۹۹ میلی‌متر عرض و ۱۷۱۵ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و بنابراین حدود ۴۵ میلی‌متر درازتر از مدل قبلی است.

نمای عقب بجینگ ایکس ۷

کابین بجینگ ایکس ۷ نیز شامل تغییرات متعددی می‌شود. پنل جلو همانند قبل دارای سه نمایشگر است، اما دریچه‌های تهویه با حاشیه کرومی زیباتر جلوه می‌کنند، غربیلک فرمان تغییر یافته، کنسول مرکزی مدرن‌تر شده و تریم داخلی رنگ و بوی تازه و متفاوتی به خود گرفته است.

نمایی از کابین بجینگ X7

فیس لیفت بایک بجینگ X7 در بازار چین با دو پیشرانه متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. گزینه اول یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر است که قوای محرکه را از طریق گیربکس ۷ سرعته ربات به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. پیشرانه دوم از نوع هیبریدی قابل شارژ بوده که موتور بنزینی آن (با مشخصات فوق) به‌وسیله یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تقویت شده است. یک باتری کششی با ظرفیت ۱۷.۳ کیلووات ساعت امکان پیمایش ۸۳ کیلومتر را تنها با موتور برقی برای خودرو فراهم می‌آورد.

کراس اوور به‌روزشده بایک بجینگ X7 در بازار چین از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با مدل قبلی نکرده، به طوریکه نسخه بنزینی حدود ۱۶۷۰۰ دلار قیمت داشته و نسخه هیبریدی با قیمت ۲۶۹۰۰ دلار معامله می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد