موضوعات داغ

نگاهی به هیوندای سانتافه 2023 در نمایشگاه خودرو شانگهای + فیلم و عکس

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

هیوندای سانتافه یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در کشورمان است که متاسفانه نسل جدید آن را بین خودروهای وارداتی شاهد نخواهیم بود. در همین حال هیوندای سانتافه 2023 در نمایشگاه خودرو شانگهای برای مشتریان چینی به نمایش در آمد.

فیلم بررسی هیوندای سانتافه 2023

هیوندای سانتافه 2023 از طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبلی بهره می‌برد و در نمای عقب شباهت کامل به هیوندای سوناتا یا هیوندای الانترا جدید دارد. با این وجود همچنان می‌توان الگوهای طراحی آسیایی را در نمای خارجی سانتافه مشاهده کرد.

هیوندای سانتافه 2023 در چند تیپ به بازار عرضه می‌شود که نسخه به نمایش درآمده در شانگهای 2023، به موتور دولیتری توربوشارژر مجهز بود. این پیشرانه حداکثر 235 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های سانتافه را برعهده دارد. هیوندای این کراس‌اوور را به سیستم کنترل پایداری جدید خود موسوم به htrac مجهز کرده است.

هیوندای سانتافه

طراحان هیوندای اخیرا از سبک طراحی مینیمالیستی فاصله گرفته‌اند و از این رو در کابین خودرو انبوهی از دکمه‌ها را می‌توان مشاهده کرد. هیوندای سانتافه 2023 به انبوهی از دستیارهای رانندگی مجهز است و سیستم خودران سطح 2 پلاس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورتی که واردات خودروهای کارکرده به بازار ایران آزاد شود، احتمال ورود نسل جدید سانتافه به بازار ایران دور از انتظار نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/2
چقدر بدریخت شده سانتافه؟ واقعا چرا اینجوری شده شبیه اسپورتیج ۲۰۱۰ شده