موضوعات داغ

پیکاپ جک T9 در نمایشگاه شانگهای، محصول احتمالی کرمان موتور + فیلم و عکس

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول

کرمان موتور مدتی است که پیکاپ جک T8 را با نام کی ام سی T8 به بازار ایران عرضه می‌کند و در این مدت موفق شده است تا توجه بسیاری از مخاطبان را نسبت به این خودرو جلب نماید.

ویدیو بررسی جک T9 محصول آینده کرمان موتور

در همین حال برادر بزرگتر این پیکاپ یعنی جک T9 نیز در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور داشت و مشتریان از نزدیک با این خودرو آشنا شدند.

پیکاپ جک T9 خودرویی بزرگتر، قوی‌تر و مجهزتر از جک T8 است و به خوبی می‌توان این نکات را از ظاهر خارجی آن متوجه شد. طراحی این خودرو در مقایسه با جک T8 کاملا متفاوت است. جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های جدا از هم، المان‌های خاص ظاهر جک T9 هستند. در قسمت عقب نیز کاربر فضای بار بیشتری را دریافت خواهد کرد.

جک T9

درون کابین جک T9، یک صفحه نمایش عمودی بزرگ برای نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی و همچنین سیستم تهویه قرار داده شده است. مجموعه پنل ابزار این خودرو نیز دیجیتالی هستند که توسط فرمان دی کات و نه چندان بزرگ حمایت می‌شوند.

جک T9 با پیشرانه دو لیتری 150 اسب بخار و 2.5 لیتری توربوشارژر 190 اسب بخاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گیربکس‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز از نوع شش سرعته دستی یا اتوماتیک هشت سرعته ZF‌ هستند. جک T9 برای نخستین بار در سال 1399 و در جریان نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد