موضوعات داغ

ام جی 7 در نمایشگاه خودرو شانگهای، نمادی از تغییر رویه سایک + فیلم و عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای ام جی طرفداران بسیاری در بازار ایران دارند و طی دوره کوتاه واردات، نسخه‌های بسیاری از آن‌ها در ایران به فروش رسید.

ویدیو بررسی سدان فست بک ام جی ۷ محصول زیبای کمپانی چینی

در حالی که مدت‌ها است واردات و عرضه خودروهای ام جی به بازار ایران متوقف شده است، این شرکت در نمایشگاه خودرو شانگهای سدان جدید و بزرگ خود یعنی ام جی 7 را به نمایش گذاشت.

طراحی ام جی 7 در مقایسه با خودروهای قبلی این برند به کلی متحول شده است. این خودرو اکنون شبیه به محصولات هیوندای به نظر می‌رسد. با این حال الگوی فست بک خودرو سبب شده است تا ام جی 7 خودرویی منحصر به فرد باشد. در نمای عقب این خودرو دیفیوزر بزرگ با خروجی‌های دوبل دوگانه اگزوز خودنمایی می‌کنند که خبر از ذات اسپرت خودرو می‌دهند.

ام جی 7

درون کابین این خودرو شاهد کلاسترهای به هم پیوسته هستیم که زبان طراحی متداول این روزهای بازار است. همچنین سقف پانوراما این خودرو به صورت دو تکه طراحی شده است و قابلیت باز شدن دارد.

ام جی 7 به موتور چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژر مجهز است که حدود 250 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس نه سرعته خودکار نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. بنابر اعلام ام جی، شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 6.5 ثانیه اعلام شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/2
نکته مهم در ماشینهای چینی کم خرج بودن در حداقل تا صد هزار تاست هر موقع به چنین قابلیتی برسند ارزش خرید دارند
1402/2/3
ماشین های چینی از برندهای درجه یک مثل همین ام جی یا هاوال بی وای دی و جیلی بسیار کم استهلاک و قابل اطمینان هستن. من 5 سال یک خودروی چینی داشتم و هیچ مشکلی برای پیش نیومد.
1402/2/2
بسیار عالی. امیدوارم بشه اینو در کشور با قیمت 2 تومن دید!