موضوعات داغ

ایران خودرو در مرحله جدید فروش یکپارچه خودرو حضور ندارد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل ایران خودرو، علیمردان عظیمی، اعلام کرد که امکان تحویل خودروهایی مانند رانا، آریسان، تارا و هایما در سال جاری وجود دارد. وی افزود که در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، ایران خودرو هیچ محصولی عرضه نخواهد کرد و عمدتاً عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

عظیمی بیان کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده است می‌توانند از فردا (۵ اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب کنند. امکان تحویل این خودروها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

وی افزود: اگر باز هم نتوانستند در سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند یا به آن‌ها نوبت داده نشد، نوبت سال ۱۴۰۳ به قوت خود باقی است.

همچنین عظیمی درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو اظهار کرد که احتمالاً با این میزان عرضه، شرکت ایران خودرو امکان عرضه دیگری نخواهد داشت. بنابراین، احتمالاً در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و عمده عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود که افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده است تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا وجه خود را تکمیل کنند.

به ادعای مدیرعامل شرکت ایران خودرو، تا پایان هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان واگذار خواهد شد. با این وجود، بر اساس فرضیات ناوگان حمل و نقل خودرویی، ارسال ۲۵ هزار خودرو در طول یک هفته امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل، مشتریان در استان‌هایی که خط تولید دارند مانند خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران، باید پس از اعلام محل تحویل خودرو، در صورت امکان با مراجعه حضوری، خودروی خود را تحویل بگیرند؛ و در این صورت، یک هزینه سفر یک میلیون تومانی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

علاوه بر این، عظیمی اعلام کرد که امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما در سال جاری 1402 وجود دارد؛ زیرا این خودروها دارای اختلاف قیمت کمتری با بازار هستند و در نتیجه، تقاضای کمتری دارند.

همچنین، به گفته این مقام مسئول، افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده است، تا پایان ماه اردیبهشت فرصت دارند تا وجه خود را تکمیل کنند.

نظرات کاربران

25 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/5
چرا ایران خودرو پیش فروش نکنه مردم رو سر کار نذارین حداقل واسه سال ۱۴۰۳ پیش فروش کنید
1402/2/6
برای کسانی که انصراف دادن بعد متوجه شدن که میشه تغییر داد هم یه فکری بکنید حداقل سایت رو باز بذارید که همه بتونن ثبت نام کنن این همه شل کن سفت کن چیه درمیارید
1402/2/6
تا زمستون۴۰۳ پر شده!
بخوان ثبت نام کنن باید برای ۴۰۴ ثبت نام کنن!!!
1402/2/5
نامردیه بخدا
مهلت ثبت نام به کرات دادن اما مهلت وکالتی کردن ندادن، حالام که میگن ایران خودرو توی مرحله بعد نیست
1402/2/5
درشو گل بگیرید یک فیلم خوب باحساب وکالتی ایران خودروی عوضی سر ملت در آوردین حالا سناریو بعدی
1402/2/5
عجببببببببببببببببب گیر افتادیم ایرانخودرو شده لیدر
1402/2/5
چرا اینقدر به مردم دروغ می گویید امروز قرار بود سایت دوباره باز شود و آنهایی که نوبت شان به سال ۱۴۰۳ افتاده امکان تغییر خودرو داشته باشند ولی هنوز سایت باز نشده
1402/2/5
سلام خواهش میکنم اگه میتونید انتقال بدید این مطلب رو. برای مادران یه سهمیه بزارن که بتونن ثبت نام کنن تو دوره دوم ثبت نام طرح یکپارچه خودرو . که بتونن از محصولات ایرانخودرو انتخاب کنن . بخدا از روی نداری برج ۱۲ نتونستم ثبت نام کنم و این برج با هزارتا قرض و به هزار تا امید میخوام اسم بنویسم برای طرح مادران و میگن ایران خودرو ماشین ندارا تو این طرح. ماها که نداریم خارجی بخریم پس فقط میمونه کوییک! این چه ثبت نامیه بخدا همیشه ندار باید له بشه تو این وضعیت؟
1402/2/6
برای استفاده‌تون خرید کنید، نه سود
1402/2/6
حداقل برای طرح مادران میذاشتن ایران خودرو عرضه بشه
1402/2/5
وقتی تمام تولیدات 1402 رو پیش فروش کرده اند و برای بعضی محصولات تا اخر 1403
باید تا زمانی که این تعهدات براورده نشده فروش نداشته باشند.
نه فقط اردیبهشت!!!

حال باید دید که اینگونه میشود؟!

اگر دوباره پیش فروش کردند یعنی تعهدات در زمان مقرر زمستان 1403 هم محقق نمیشود( یا اصلا هیچگاه محقق نمیشود)
1402/2/5
لطفا هر کی انصراف میده و یا خودرو تغییر میده جاش با اون دسته از کسایی ک سال ۴۰۳قراره خودرو تحویل بگیرن عوض شه و اونا هم سال ۴۰۲ تحویل بگیرن🙏🙏🙏🙏🙏
1402/2/5
باید به وزارت صمت اعتراض کنیم چرا بعضیها میگیرن برای بعضیها نباشه
1402/2/5
چرا هایما تو لیست تغییرات نیست ؟
1402/2/6
تو رو خدا به داد ما برسید رفتیم سامانه برای تغییر خودرو گفت انصراف طرح رو بزنید منم زدم حالا میگه انصراف دادی نمیتونی خودرو انتخاب کنی چه کنیم ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
1402/2/6
نوشته اول باید از سفارش قبلیت انصراف بدید بعد دوباره ثبت نام کنید .پس چرا الان نمیشه میگه شما انسراف دادید..
1402/2/6
سلام چرا در طرح جایگزینی خودروی هایما نبست
1402/2/6
چرا ایران خودرو نباشه.
دورقبل که پولم حور نشد ثبت نام کنم این دوره میخام ثبت نام کنم حالا اگه امسال تحویلش باشه چه بهتر وگرنه سال آینده هم خوبه که حداقل یک برنامه ریزی داشته باشیم باز دنبال ثبت نام و.... نباشیم.
1402/2/6
پس چرااااااا هایما توی لیست تغییرات نبود
1402/2/6
این طرح اتفاقا خیلی هم خوبه و اگه دست دلال ها رو کامل کوتاه نکرده باشه، حداقل دست مردم عادی مثل من رو هم به ماشین رسونده.
تا حالا چندین بار ثبت نام کرده بودم به اسمم در نیومده بود.

تو این طرح من دوتا ماشین به اسم خودم و همسرم نوشتم که هر دوتا هم برای مصرف نیاز داریم و نه دلالی و هر دو هم امسال درومد
یکی ۲۰۷ تیپ۲ و یکی هم تارا
از اول معلوم بود پرشیا و دناپلاس بیشترین متقاضی رو داره.

ایکاش قانون سفت و سخت میذاشتن مثلا تا دو سال خریدار حق فروش نداشته باشه و سند در رهن شرکت باشه تا بازار دلالی به حداقل برسه
1402/2/6
سلام دوستان تا چه تاریخی فرصت داریم حساب وکالتی پول واریز کنم برای ثبت نام مرحله دوم؟
1402/2/6
حداقل ایران خودرو به اندازه ماشین هایی که ظرفیت تحویل تو سال ۴۰۲ داره در مرحله دوم ثبت نام ، شرکت کنند، مگه نمیگن ظرفیت تارا ، هایما... در سال ۴۰۲ هست خوب به اندازه همین ظرفیت شرکت کنه
1402/2/7
از شرکت ایران خودرو تقاضا میکنیم که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو شرکت کند حتی با تحویل 1403 ما راضی هستیم . من ماشینم رو فروختم وطلاهامو برای خرید از ایران خودرو
خواهش می کنم از شرکت ایران خودرو
1402/2/8
قرار بود با افزایش قیمتها برای همه اصلاح یا تغییر بزارن، پس چی شد؟؟؟؟؟
چرا قیمتها دوباره از هفتهذقبل گران شدددددددد
1402/2/8
سلام، برای مادران چرا طرحی نمی‌گذارند، پس افرادی که تازه بچه دار میشن دیگه حق ندارن از این طرح استفاده کنند،