موضوعات داغ

نظر رسانه های روسی در مورد حضور تارا در این کشور

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

عرضه خودروهای ایران خودرو و سایپا به بازار روسیه، از مدتی پیش آغاز شده است. برخی مجموعه‌های خرید و فروش خودرو همچون رولف، زودتر از موعد اقدام به عرضه محصولات ایران خودرو به بازار روسیه کرده‌اند. این شرکت‌ها در دسته بازار خاکستری طبقه بندی می‌شوند.

مجموعه رولف اکنون ایکو تارا اتوماتیک را با محدوده قیمت 1.529 تا 1.7 میلیون روبل (988 میلیون تومان الی یک میلیارد و 100 میلیون تومان) در روسیه به فروش می‌رساند. در همین حال ایران خودرو قصد دارد تا از طریق شبکه نمایندگی‌های رسمی خود در این کشور، سه مدل از محصولات خود را به بازار روسیه عرضه کند. البته برای برخی مدل‌ها تخفیفی ارائه شده است و مشتریان روسی می‌توانند تارا را با قیمت 1.3 میلیون روبل (840 میلیون تومان) خریداری کنند. نسخه‌های دنده‌ای شامل این تخفیف می‌شوند.

تارا

قیمت کمتر ایکو تارا در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک نسبت به لادا وستا موجب شده است تا مشتریان روس از این خودرو استقبال گرمی به عمل آورند. تارا از لادا وستا ابعاد بزرگتری نیز دارد، بنابراین خرید آن برای مشتریان روس مقرون به صرفه خواهد بود.

علاوه بر بخش ابعاد و قیمت، تارا از لادا وستا قوی‌تر نیز ظاهر می‌شود. این خودرو به موتور TU5 پلاس مجهز است که حداکثر 113 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در سوی دیگر لادا وستا از موتور 106 اسب بخاری استفاده می‌کند. نخستین گروه از خودروهای تارا در قالب یک محموله 30 دستگاهی وارد بازار روسیه شدند. گروه بعدی این خودروها بزرگتر هستند و در قالب یک محموله 60 تایی به روسیه عرضه خواهند شد. این خودرو با دو سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی به مصرف‌کنندگان روس عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/7
اونوقت واسه مصرفکنندگان داخلی میگن فعلا خودرو ندرایم تا سال آینده صبر کنید...
1402/2/7
صادرات خودرو ارز آوری برای کشور داره
1402/2/7
پلتفرم (pf1 )قدیمی ۱۹۹۶ که برای زمان ۲۰۶ خوب بود روی ماشین های امروزی بده .
خصوصا که روی شاسی ۲۰۶ هاچ بک، اتاق بزرگتر بذاری بخاطر کمی فضای جلوی پای سرنشین عقب! نتیجش اون میشه سرپیچ ها لنگر بندازه و هندلینگ از ۲۰۶ استاندارد ضعیف تر شده

Esp اش هم سرپیج با ۶۰ تا سرعت اگر بجای ۶۰ تا ۷۰ تا سرعت می‌بود ماشین رفته بود!

اون esp فقط یک مزاحم بی‌مصرفه که گاه و بیگاه و بی جهت توی جاده صاف و مستقیم عمل میکنه و باید گاز رو ول کنی دوباره پدال رو فشار بدی تا بیخیال بشه!!

گیربکس خوب اتوماتیک که روشه مناسب موتور ۱۱۰ اسبی نیست که بدون مدرک میگن ۱۱۱۳ سبه،

با یک ماشین ۱۱۳ حالا! کنترل گشتاور رو وقتی نداشته باشی ماشین میشه لگن. مضاف بر اینکه یک دریچه گاز برقی متصل به ecu مضخرف و esp دوزاری هم دست از سر اون موتور بینوا برندارند

کابوس نام بهتره این مجموعه است حتی اگر بگید جنرال موتورز هم مدال داد به تارا!
1402/10/27
سلام
داداش این پلتفرم پژو ۲۰۶ نیست
مال پژو ۳۰۱ هست
خیلی با ۲۰۶ فرق داره
خیلی
اتفاقاً از لحاظ هندلینگ بهترین هندلینگ رو تو ماشینای ایرانی داره
اگه از عمده‌ی صاحبای این ماشین سوال کنین عمده‌ی مزیت این ماشینو هندلینگش می‌دونن