موضوعات داغ

رضایت گروه بهمن از آخرین فروش محصولات تجاری در بورس کالا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، عباس مارکلایی، نتیجه آخرین عرضه محصولات تجاری این گروه در بورس کالا را رضایت‌بخش می‌داند.

او درباره کاهش شدت تقاضا در این دوره عرضه خودرو در بورس کالا اظهار داشت که تجربه اخیر نشان داد بورس کالا به سرعت قیمت خودروها را به تعادل می‌رساند و این امر در مورد خودروهای تجاری نیز رخ داده است. محصولات فروخته شده در این دوره شامل فاو 420 (سیبا موتور)، امپاورBD500 و کامیون فورس 6 تن با کابین خوابدار و بدون کابین می‌باشند.

مارکلایی از کاهش هیجانات در بازار خودرو خرسند است و می‌گوید عرضه محصولات در بورس کالا باعث شده است تا هیجانات کاهش یابد و مصرف کننده واقعی با قیمت مناسب به محصولات دسترسی پیدا کند. او همچنین تأکید کرده است که در این دوره عرضه در بورس کالا، تمامی محصولات به فروش رسیده و هیچ محصولی بدون تقاضا نمانده است.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن با بیان اینکه ادامه عرضه در بورس کالا باعث شده است تا حجم تقاضا منطقی شود، امیدواریم فضای آرام در بازار خودرو ادامه یابد. وی افزود: در این فضا، میزان عرضه و تقاضا واقعی می‌شود و خودروسازان می‌توانند بر اساس نیاز واقعی بازار برنامه‌های آتی و درازمدت خود را برنامه‌ریزی کنند.

عباس مارکلایی تصریح کرد که گروه بهمن همیشه سعی دارد محصولات خود را به دست مشتریان واقعی برساند و رضایت آن‌ها را حفظ کند. او با بیان اینکه استراتژی گروه بهمن ارائه محصولات متنوع با کیفیت و به روز است، تأکید کرد که گروه بهمن با توجه به تقاضای بازار به مشتریان خود پاسخ می‌دهد.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، با یادآوری سیاست های گروه، تأکید کرد که این شرکت همواره سعی می کند قیمت منصفانه ای برای محصولات خود تعیین کند. در واقع، گروه بهمن همیشه قیمت های پایین تری نسبت به محصولات مشابه را اعلام می‌کند. علاوه بر این، در گذشته برخی از هیجانات و نارضایتی ها باعث شده بود که خریداران واقعی هزینه‌های بیشتری برای خرید محصولات بپردازند. با این حال، با این سیاست جدید، گروه بهمن تلاش می کند تا هزینه‌های خریداران با قیمت مناسب تری همراه باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/16
تا الان هم فقط نمایشگاه دار خریدار بود ، الان همان نمایشگاه دار هم نمیتونه بفروشه ،، تجربه اخیر گروه بهمن ، این هست که بازار به مرحله اشباع عرضه رسیده ، چون خودرو تجاری بدرد فقط قشر راننده میخوره و نه زن خانه دار و یا ....