موضوعات داغ

فیدلیتی پرستیژ به زودی عرضه خواهد شد، بیلبوردهای محصول جدید بهمن موتور اکران شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن به تازگی بلیبوردهایی از خودروی فیدلیتی پرستیژ برای اولین بار در خیابان‌های تهران نصب نموده است. این خودرو پس از موفقیت عرضه نسخه فیدلیتی پرایم، به بازار کشور آمده است.

خودرو فیدلیتی پرستیژ در واقع نسخه پیشرفته‌تر و جدید فیدلیتی است. این خودرو از تولیدات برند جتور چین است و در حقیقت محصول جتور X70 پلاس یا Jetour X70 Plus می‌باشد. این شاسی بلند جدید نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب گروه بهمن، جتور X70 یا همان نام فیدلیتی پرایم است.

با توجه به این که برند جتور چین مسئول تولید محصولات با برند مستقل و چهره تازه است، فیدلیتی پرستیژ با کیفیت و امکانات بالاتری از دیگر محصولات کمپانی مادر یعنی چری عرضه خواهد شد.

فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

فیدلیتی پرستیژ، کراس‌اووری لوکس از زیربرند فیدلیتی گروه بهمن است و با طراحی جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو با ظاهری زیبا، موتور قوی‌تر و امکانات بالاتر نسبت به مدل قبلی، به عنوان یک خودرو کامل‌تر و لوکس‌تر در رقابت با سایر خودروهای هم رده پای خواهد گذاشت. البته با تغییرات گسترده‌ای که در فیدلیتی پرستیژ به وجود آمده است، افزایش قیمت همراه خواهد بود.

طراحی ظاهری فیدلیتی پرستیژ کاملا دگرگون شده و به یک خودرو باابهت تبدیل شده است. فضای داخلی نیز با تغییرات زیادی همراه بوده و نمایشگرهای بزرگتر و عریض‌تر و لیست آپشن‌های فیدلیتی پرستیژ پربارتر شده است. همچنین، زبان طراحی مدرن به حس بهتر سرنشینان کمک کرده است.

تغییرات بوجود آمده در فیدلیتی پرستیژ محدود به ظاهر نبوده و بخش فنی نیز تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است. موتور 1.5 لیتری توربوشارژر سابق با موتور 1.6 لیتری توربو قوی‌تر جایگزین شده است که توان تولید حداکثر قدرت 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را دارا است. همچنین، گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر جایگزین گیربکس 6 سرعته خشک نسخه قبلی شده و از ضرائب بهتر و استهلاک پایین‌تری برخوردار است. به گفته منابع، این تغییرات به حدی گسترده هستند که فیدلیتی پرستیژ می‌تواند به عنوان یک خودرو کاملا جدید معرفی شود.

نمای عقب فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

جدول مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ محصول گروه بهمن

نام خودرو فیدلیتی پرستیژ
سال طراحی 2020
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1598 سی سی و توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1560 کیلوگرم
اندازه طول 4720 میلیمتر، عرض 1900 میلیمتر، ارتفاع 1710 میلیمتر
فاصله بین دو محور 2745 میلیمتر

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/3
موتورش با تیگو 8 پرو مشترکه
1402/3/4
سلام . امیدوارم شرکت بهمن حال مشتریان خود را درک کند با قیمت فضایی وارد بازار نشود . ای کاش دو دیفرانسیل بودیا دو دیفرانسیل هم تولید کنند
1402/3/4
لطفا از بهمن خودرو استعلام بفرمایید که با توجه به موعد طولانی تحول خودرو در زمستان آیا ثبت نامیهای فیدلیتی و دیگنیتی حق انتخاب نوع مدل خودرو (پرایم یا پرستیژ )رو خواهند داشت یا خیر.
1402/3/4
لطفا از بهمن خودرو استعلام بفرمایید که با توجه به موعد طولانی تحول خودرو در زمستان آیا ثبت نامیهای فیدلیتی و دیگنیتی حق انتخاب نوع مدل خودرو (پرایم یا پرستیژ )رو خواهند داشت یا خیر.
1402/3/8
با سلام؛ با توجه به نبود مدل های دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ در فروش سامانه یکپارچه خودروهای در مرحله اول، لطفا از بهمن موتور استعلام بفرمائید آیا در زمان تکمیل وجه؛ آیا امکان انتخاب این مدل ها امکان پذیر خواهد بود؟؟
یا فقط باید مدل های پرایم انتخاب شود؟
1402/4/22

با سلام؛ با توجه به نبود مدل فیدلیتی پرستیژ در فروش سامانه یکپارچه خودروهای در مرحله اول تحویل پاییز، لطفا از بهمن موتور استعلام بفرمائید آیا در زمان تکمیل وجه؛ آیا امکان انتخاب این مدل ها امکان پذیر خواهد بود؟؟