موضوعات داغ

زمان اعلام نتایج مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو + زمان آزادسازی 100 میلیون تومان ودیعه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از تعیین زمان تحویل اتومبیل‌ها خبر داد.

مهدی تقدسی اعلام کرد: با حضور مراجع نظارتی، اولویت‌بندی مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو انجام شده و متقاضیان در تاریخ ۲۴ خرداد ما می‌توانند از زمان تحویل خودرو آگاه شوند و ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت نمایند.

او همچنین افزود: در دور اول ثبت‌نام خودرو درامانه متحد، فروشنده خودرو برای متقاضی پیامک تکمیل وجه فرستاده است؛ اما برخی از متقاضیان وجه را تکمیل نکرده‌اند. بر این اساس، اکنون دو شرکت ایران خودرو و سایپا ۲۰ درصد ظرفیت خود را خالی داشته و خودروسازان بخش خصوصی نیز ۵۰ درصد ظرفیت خود را خالی بر جای گذاشته‌اند.

قطعی کردن ثبت نام متقاضیان بر اساس اولویت اعلامی

پس از تعیین برنامه زمانی برای متقاضیان و تشکیل لیست انتظار برای هر محصول، سازنده خودرو مکلف است که هرگون فراخوان برای طرح فروش خودروی خود را که مطابق با برنامه زمانی و ترتیب دهی انجام شده باشد، اعلام نماید. بنابراین، سازندگان خودرو فقط بر اساس لیست اولویت‌بندی برای هرحصول، به تدریج و در چارچوب برنامه زمانی، ثبت نام و انعقاد قرارداد فروش را بر اساس قیمت روز خودرو تثبیت خواهند کرد.

بنابراین، در نظر داشته باشید که تثبیت ثبت نام توسط سازندگان خودرو در این طرح، بر اساس لیست ترتیب دهی شده بر مبنای قیمت روز و مطابق با دستورالعمل تنظیم بازار خودروی شورای رقابت انجام می‌شود.

علاوه بر این، در صورتی که در طی فراخوان، مشتری در زمان تحویل یا انجام ثبت نام قطعی، شرایط طرف تقاضا که در اطلاعیه ذکر شده است را نقض کند و ی در این مدت از سازندگان خودروی داخلی دیگر خودرو تهیه کند، ثبت نام در این طرح لغو خواهد شد.

توجه داشته باشید که اطلاعات تمامی متقاضیان مربوط به این طرح، طبق ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه، در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/23
منتظر چشم به راه
1402/3/23
سلام من از شرکت ایرانخودرو ثبتنام کردم برای پارس ساده ولی چرا پیامکش نمیفرستن برای تکمل وجه
1402/3/23
سلام بنده امسال واسه ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو کوئیک Rمدل Gx ثبت نام کردم اما هیچ پیامکی از دور دوم ثبت نام واسم ارسال نشده الان نمی دونم واسم ماشین هستش یا نه با تشکر
1402/3/23
خدا وکیلی منصفانه است ۱۴۰ میلیون اضافه قیمت ساینا؟؟
1402/3/23
درود. من آخرش نفهمیدم این الویت بندی یعنی چی؟ یعنی من نمیتونم خودروی اولویت پنجم رو انتخاب کنم؟ یعنی هرچی اونا گفتن رو باید انتخاب کنم؟
1402/3/24
کجای سایت باید ببینیم؟؟
1402/3/24
نتایج قرعه کشی نیومده
1402/3/24
چه ساعتی اعلام میشه نتایج وازاد سازی پول
1402/3/24
وقتی فیمت شورای رقابت یه ماشینی مثلا 900 میلیون و قیمتی که کارخانه میده 1300 باشه به نظرتون باید تکمیل وجه انجام بدیم؟؟؟وقتی اینها اختلاف خودشون را حل نکردن مردم بدبخت چیکار کنن؟؟ضمنا به عنوان اولین کشور در تاریخ ماندگار شدیم که با قرعه کشی ماشین میدیم
1402/3/25
خسته نباشید زمستان ۱۴۰۳ ..خو ماشین ندارین امسال بدین طرح براچی میزارین اخه
1402/3/26
با سلام
اسمم برای زمستان ۱۴۰۲ در آمده رفتم بانک گفت نمیشه حساب برداشت کنید باید وکالتی حذف کنید الانم نمیشه حساب کالتی کرد. مشکلی برای تکمیل وجه پیش نمیاد؟ امکان وکالتی کردن حساب دوباره میدن؟؟؟لطفا راهنمایی کنید نگرانیم