موضوعات داغ

عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا به تعویق افتاد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

عرضه دیگنیتی پرستیژ، که برنامه ریزی شده بود امروز در بورس کالا انجام شود، به تعویق افتاد.

صبح امروز، در حالی که انتظار می‌رفت ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه شوند، اطلاعیه مربوط به این عرضه از سایت بورس کالا حذف شد. اطلاعاتی که به دست خبرنگاران ایسنا رسیده است، نشان می‌دهد که با توجه به تفسیرهای مختلف بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از قوانین و مقررات موجود و در نظر گرفتن تصمیمات واحدهای مربوطه درباره عرضه، و همچنین ابهاماتی که درباره انحصار بازار خودرو به وجود آمده است، تصمیم گرفته شد عرضه خودرو به تعویق افتد.

بر اساس این گزارش، پس از انتشار اطلاعیه عرضه، شورای رقابت عرضه خودرو در بورس را به عنوان یک تخلف در نظر گرفته و اعلام کرده است که باید متوقف شود. همچنین، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک نامه به مدیرعامل گروه صنعتی بهمن‌موتور، تأکید کرده است که عرضه خودرو باید صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروها انجام شود و اعلام کرده است که عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا لغو شود.

دیگنیتی پرستیژ محصول بهمن‌موتور

دیگنیتی پرستیژ محصول بهمن‌موتور

دیگنیتی پرستیژ محصول بهمن‌موتور نسخه پیشرفته‌تری از دیگنیتی پرایم می‌باشد و در زمینه ظاهر و فنی تغییراتی را تجربه کرده است. دیگنیتی پرایم در سال‌های اخیر وارد بازار شده و با طراحی متمایز خود، توجه زیادی را به خود جلب کرده و توانست به خوبی در بین خریداران خودروهای صفرکیلومتر چینی جایگاه قابل توجهی را به دست آورد. با این حال، مشکلات مرتبط با پیشرانه ضعیف و گیربکس CVT همچنان برای دیگنیتی پرایم وجود داشت و بهمن‌موتور در حال حاضر قصد دارد با معرفی دیگنیتی پرستیژ، این مشکلات را به حداقل برساند.

دیگنیتی پرستیژ از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 230 اسب بخار و 355 نیوتن متر توان بهره می‌برد که از طریق گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. علاوه بر تغییر در بخش پیشرانه، دیگنیتی پرستیژ و پرایم تفاوت‌های دیگری نیز دارند. ظاهر این دو خودرو به طرزی کمی متفاوت است و سپر جلو و عقب آنها تغییراتی کرده و به شکلی ورزشی‌تر طراحی شده‌اند. همچنین، در داخل این خودرو، تعدادی گزینه متفاوت نیز وجود دارد. به عنوان مثال، پشت آمپر در نسخه پرستیژ به صورت دیجیتالی است در حالی که پشت آمپر دیگنیتی پرایم به صورت آنالوگ می‌باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد