موضوعات داغ

خودروهای تیگارد X35‌ سانیار موتور پارسیان به موقع تحویل خریداران شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تیگارد X35‌ یکی از کراس‌اوورهای جدید بازار ایران است که عرضه آن را شرکت سانیار موتور پارسیان برعهده دارد. این شرکت موفق شد تا در شرایط نه چندان مناسب کسب و کارها، نخستین سری از خودروهای تیگارد X35 را به مشتریان تحویل دهد.

نخستین دور از فروش تیگارد X35 در اسفندماه سال گذشته انجام شد. در این دور از فروش، کراس‌اوور این شرکت با موعد تحویل 60 روز کاری و قیمت قطعی یک میلیارد و ۴۹ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار گرفت. بدیهی است که شروع دلچسب سانیار موتور پارسیان و تحویل به موقع خودروها، نقش پررنگی در تداوم فعالیت موفق این خودروساز در بازار خودرو ایران خواهد داشت.

خودروسازان خصوصی این روزها با چالش‌های بسیاری پیرامون تولید و عرضه محصولات خود روبرو هستند. این چالش‌ها شامل تامین ارز مورد نیاز، سفارش گذاری قطعات، تحویل به موقع قطعات و همچنین شماره گذاری و ثبت سند خودروها هستند. تاکنون سانیار موتور پارسیان به عنوان یک خودروساز نوپا، موفق شده است تا از این مشکلات عبور کند.

تحویل تیگارد X35‌ به مشتریان

نگاهی به مشخصات فنی تیگارد X35

تیگارد X35‌ یک کراس‌اوور جمع‌ و جور است که در واقع محصولی از برند بایک محسوب می‌شود. این خودرو در ایران براساس همکاری مشترک دیار خودرو و بایک به تولید می‌رسد. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قرار دارد که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT است که در حالت مصنوعی شش دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. ام وی ام X55 پرو و هایما S5 از جمله رقبای تیگارد X35‌ در بازار خودرو ایران هستند.

از جمله امکانات تیگارد X35 می‌توان به این موارد اشاره کرد: سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد