موضوعات داغ

خودروی VGV U75 پلاس با خودروسازی ایلیا به ایران می آید + مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از انتشار تصاویر مختلف از کراس اوور جدید VGV U75 پلاس در ایران و گمانه زنی‌ها در خصوص شرکت عرضه کننده این خودرو بازار ایران، حالا به صورت رسمی اعلام شده است که این خودرو توسط خودروسازی ایلیا در کشورمان عرضه خواهد شد.

شرکت خودرو سازی ایلیا که با محصول شاسی بلند دایون Y5 در بازار ایران شناخته شده است حالا به سراغ یک کراس اوور مدرن از برند سینوتراک چین با نام VGV U75 پلاس رفته است تا سبد محصولات خود را تکمیل تر از قبل کند.

پیش از این تصاویری از کراس اوور جدید ایلیا خودرو طی روزهای گذشته در پلیس راهور توسط خودروبانک منتشر شد و این محصول را در حال بررسی‌های لازم جهت صدور مجوز جهت عرضه، نشان می‌داد.

خودرو VGV U75 پلاس در ایران

معرفی خودرو VGV U75 پلاس

کراس اوور هفت نفره VGV U75 Plus یک خودروی ساخت کمپانی چینی سینوتراک است و در سال 2021 طراحی شده است. با کیفیت مناسب و چهره به روز، بنظر می‌رسد VGV U75 Plus می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروهای ایران کسب کند.

مشخصات فنی VGV U75 پلاس

VGV U75 Plus با موتوری قدرتمند و کارآمد به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای موتوری 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1967 سی سی می‌باشد. از تکنولوژی توربوشارژ در موتور این خودرو استفاده شده است که قدرت و کارایی آن را بهبود می‌بخشد و حداکثر توان خروجی بدست آید.

انتقال نیرو توسط دیفرانسیل جلو صورت می‌گیرد. جعبه دنده این خودرو 8 سرعته خودکار است که عملکردی بسیار صاف و بهینه را برای راننده فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا تجربه رانندگی با VGV U75 Plus لذت بخش و مطمئن تر باشد.

VGV U75 Plus با حداکثر قدرت 224 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 385 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه، در قیاس با خودروهای دیگر موجود در بازار ایران از توان مناسبی برخوردار است و در صورت عرضه به رقیبی سرسخت برای محصولاتی مانند دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرستیژ، تیگو 8 پرو و لاماری ایما تبدیل خواهد شد. با شتاب صفر تا 100 در 8.2 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت، VGV U75 Plus تجربه رانندگی مناسبی را به ارمغان می‌آورد و به رقابت بیشتر در بازار کراس اوورها دامن خواهد زد

نمای عقب خودرو VGV U75 پلاس در ایران

ابعاد و وزن VGV U75 پلاس

ابعاد VGV U75 Plus به شرح زیر است:

طول: 4825 میلیمتر

عرض: 1870 میلیمتر

ارتفاع: 1694 میلیمتر

وزن این خودرو 1680 کیلوگرم است، که با توجه به اندازه و امکانات آن، وزنی مناسب به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد