موضوعات داغ

مشخصات و کاتالوگ رسمی خودرو بایک X55 منتشر شد + مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بایک X55 یک کراس اوور کامپکت چینی است که توسط دیار خودرو وارد بازار ایران خواهد شد.

خودرو BAIC X55 یک CUV با ظاهری اسپرت متوسط با طراحی بیرونی منحصر به فرد و چشم نواز و فضای داخلی بسیار پیشرفته است. به نظر می رسد یک سفینه فضایی یا نوعی ماشین الکتریکی که از آینده می‌آید. این خودرو در واقع ترکیبی بین ظاهر آینده نگر و یک موتور ICE است، بنابراین محصول بایک برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند ظاهر یک خودروی الکتریکی و قدرت و همچنین صدای یک موتور احتراق داخلی معمولی را همزمان داشته باشند. این خودرو یک کراس اوور خوب برای خانواده است که با سیستم‌های ایمنی پیشرفته، ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی و فضای داخلی خوب ارائه می‌شود.

مشخصات فنی بایک X55

این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. این موتور با یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه جفت شده است.

با این قدرت، X55 می تواند تنها در 7.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و یکی از سریع ترین ها در سگمنت خود است. مصرف سوخت 7.18 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

بایک X55

امکانات و تجهیزات رفاهی بایک X55

X55 در سه تیپ LV1، LV2 و LV3 عرضه می شود. تیپ LV3 امکاناتی نظیر شیفتر الکترونیکی دنده، فرمان برقی، حالات رانندگی مختلف، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، اتوهلد، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک خودکار، کیسه هوای جلو و جانبی، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، سیستم پایش فشار باد تایرها، رادار جلو و عقب، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار و جلوگیدی خروج از لاین، رادار نقطه کور، سیستم ترمز اضطراری، سیستم حفظ حرکت نیان خطوط، هشدار برخورد از جلو، مانیتور ۱۰.۱ اینچی، کلاستر دیجیتال، پد شارژ تلفن همراه، ۸ اسپیکر، پورت USB، فرمان و تریم داخلی چرمی، سنسور لمسی فرمان، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، قابلیت تنظیم زاویه صندلی عقب، دی لایت، چراغ های ال ای دی، تهویه اتومات دو منطقه ای، فیلتراسیون هوای کابین، آینه های جانبی برقی، سقف پانوراما با قسمت بازشو، نسور نور و باران، درب صندوق بار برقی، پرده کناری و… دیده می شود.

کاتالوک X55

تیپ LV2 مواردی همچون کروز تطبیقی، پرده کناری، سنسور جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، حفظ حرکت بین خطوط، شارژر وایرلس، فرمان چرمی، سنسور در دست بودن فرمان، صندلی برقی شاگرد، حافظه صندلی راننده، تنظیم زاویه صندلی عقب را ندارد و رینگ های این تیپ هم ۱۸ اینچی است. تیپ LV1 هم علاوه بر موارد بالا، از ۴ اسپیکر بهره می گیرد و صندلی راننده آن هم دستی است اما سنسور پارک جلو برای آن نصب شده است.

نمای جانبی بایک X55

طراحی بایک X55

این خودرو در طراحی بدنه المان های بسیار مدرنی دارد و این موضوع چهره خودرو را خاص کرده است. در نمای جلو چراغ ها به صورت خطی طراحی شده اند و جلوپنجره در بین دو چراغ به صورت خطی طراحی شده است. در قسمت پایین، ورودی های هوای تلفیقی را می بینیم و قسمت زیرین سپر با رنگ مشکی طراحی شده است. دستگیره های در به صورت پنهان طراحی شده و شیب سقف باعث شده است استایلی شبیه به کوپه را در این کراس اوور داشته باشیم.

در نمای عقب بایک X55 چراغ های کشیده و تمام ال ای دی را دارد که در وسط با یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ به هم متصل می شوند. در بالا یک اسپویلر اسپرت مشاهده می کنید و در قسمت پایین سپر به صورت دورنگ طراحی شده است و اسپویلر تیره رنگ در پایین آن دیده می شود.

بهترین قسمت در مورد طراحی ظاهری زیبا این خودرو، جلوپنجره کرومی جلویی است که جلوه ای سه بعدی می دهد، گویی لمینت شده است. یکی دیگر از ویژگی های جالب، چیزی که فقط در خودروهای لوکس بسیار گران قیمت می بینید، دستگیره های درب جمع شونده است که کناره ها را براق و صاف نگه می دارد. در کناره ها نیز رینگ های آلومینیومی 17 اینچی دیده می شود.

در مجموع X55 یک کراس اوور زیبا و مدرن است که از نظر طراحی، امکانات و ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو از قیمتی مناسب برخوردار است و می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک کراس اوور کامپکت با کیفیت هستند.

تجهیزات و امکانات بایک X55

قیمت بایک X55

این خودرو هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است و همچنین قیمت آن مشخص نیست اما این محصول در بازارهایی مانند آفریقای جنوبی در حدود 20 هزار دلار عرضه می‌شود و احتمالا بین 1,5 تا 2 میلیارد تومان در بازار کشورمان قیمت می‌گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/23
پیدا کردن قیمت خودروهای مونتاژی بسیار ساده است قیمت جهانی ضرب در ضریب دو و نیم میشه قیمت مصرف کننده ایرانی