موضوعات داغ

میتسوبیشی تریتون 2024 معرفی شد، بازگشت اسطوره میتسوبیشی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی بالاخره مدل جدید پیکاپ تریتون 2024 را معرفی کرد، این مدل نسل جدید این خودرو محسوب می‌شود که پس از ده سال به روزرسانی شده است. تریتون 2024 با پلتفرم جدید، موتور و زبان طراحی جدیدی را به ارمغان می‌آورد و در فضای داخلی کابین ارتقاء‌های اساسی مرتبط با فناوری و راحتی سرنشینان را دریافت کرده است.

ابعاد این خودرو بلند قامت نیز افزایش یافته و اکنون به طول 5320 میلی‌متر، عرض 1865 میلی‌متر و ارتفاع 1850 میلی‌متر می‌رسد و فاصله دو محور خودرو میتسوبیشی تریتون طول 35 میلی‌متر افزایش یافته است.

تریتون 2024 همچنین نسخه جدیدی از زبان طراحی جدید "سپر پویا (Dynamic Shield)" میتسوبیشی را با صفحه جلویی مقاوم‌تر (اما 8.1 درصد بیشتر از لحاظ دینامیکی)، طرح‌های چرخ جدید و حتی رنگ‌های جدید - نارنجی یامابوکی و نقره‌ای بلید - رونمایی می‌کند.

میتسوبیشی تریتون 2024

در داخل کابین، ارتقاء‌های اساسی در حوزه فناوری و طراحی انجام شده است. از نظر ظاهری و حس سواری از حال و هوای میتسوبیشی Outlander استفاده شده و مواد نرم و الگوی هندسی جدیدی به آن افزوده شده است، در عین حال میتسوبیشی تریتون 2024 از فرمان جدید اختصاصی و پشت آمپر نیمه‌دیجیتالی 7.0 اینچی برخوردار است.

یک صفحه نمایش چندرسانه‌ای مرکزی 9.0 اینچی با قابلیت اتصال بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto وظیفه سرگرمی مسافران را برعهده دارد. میتسوبیشی همچنین به استفاده از کلیدها و دکمه‌ها برای قابلیت استفاده از امکانات آب و هوا و چندرسانه‌ای متعهد است و کلیدهای فیزیکی را همچنان حفظ کرده است.

بنا به ادعای سازندگان پلتفرم توسعه‌یافته‌ جدید این خودرو از ثبات بیشتری برخوردار است و تغییرات به وجود آمده در سیستم تعلیقی کیفیت و دوام سواری را بهبود بخشد و این موضوع به افزایش ظرفیت 400 کیلوگرمی کشش بار این خودرو منجر شده است و حالا میتسوبیشی تریتون 2024 ظرفیت کشش کلی 3500 کیلوگرمی را پشتیبانی می‌کند.

نمای عقب میتسوبیشی تریتون 2024

مشخصات فنی میتسوبیشی تریتون 2024

خبر دیگر ارتقای قابل توجه در پیشرانه پیکاپ میتسوبیشی است. این موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری با یک سیستم توربو دوگانه عرضه شده است و خروجی‌های قدرت آن را از 178 اسب بخار/430 نیوتن‌متر به حداکثر جدید 201 اسب بخار/470 نیوتن‌متر ارتقا داده است که از هر دو مدل نیسان ناوارا و ایسوزو D-Max قدرتمندتر است و تقریباً با تویوتا هایلوکس فعلی هم‌ردیف است.

میتسوبیشی می‌گوید سیستم توربو جدید از شروع حرکت و تا دورهای بالایی موتور کمک می‌کند. اعداد مصرف سوخت برای موتور جدید هنوز اعلام نشده‌اند.

میتسوبیشی تریتون 2024 همچنان از یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته یا دستی شش سرعته استفاده خواهد کرد و در نسخه‌های بالاتر، سیستم کنترل چهار چرخ Super Select II اجازه می‌دهد 4WD در سرعت‌های بالاتر به کار گرفته شود و حالا با مودهای رانندگی اضافی برف و گل و لای عرضه می‌شود. تریتون همچنان به صورت 4x2 و 4x4 ارائه خواهد شد و انتظار می‌رود که همچنان از بدنه‌های کابین تک، کابین اضافی و دوگانه استفاده کند.

فضای داخلی پیکاپ میتسوبیشی تریتون 2024

به‌روزرسانی‌های مربوط به تجهیزات ایمنی شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار جامع با تشخیص دوچرخه‌سوار، عابر پیاده‌ و همچنین کمک در تقاطع‌ها است. دیگر ویژگی‌ها شامل هشدار خروج از مسیر، سیستم ضد لغزش، کروزکنترل تطبیق‌پذیر برای مدل‌های دنده اتوماتیک و نظارت بر لحظه‌ای راننده و یک ایربگ مرکزی نیز برای اولین بار ارائه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/4
از میتسووی تی بعید بود چیزی بزنه که سی وی تی نباشه. چون میتسو وی تی هر چی می زنه چه وانت چه کراس اور چه اس یو وی چه سدان چه کوپه و هر مدل دیگه غیر از سی وی تی جعبه دنده دیگه ای نداره.