موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر 2024 این شکلی خواهد بود، بازگشت حضرت به آمریکای شمالی

عکس مطلب اول

تویوتا طی یک پست اینستاگرامی اعلام کرده که می‌خواد روز سه‌شنبه 10 مردادماه (1 آگوست) از تویوتا لندکروزر 2024 رونمایی کند. البته این خودرو گویا نسخه ویژه برای آمریکای شمالی است و حال پس از چند سال غیبت این خودرو در بازار بزرگ آمریکای شمالی، تویوتا قصد دارد با یک خودروی کاملاً جدید و متفاوت دوباره به این بازار بازگردد.

همانطورکه می‌دانید قبل از این تویوتا لندکروزر سری 300 در دنیا معرفی شده بود و در خودروبانک نیز به آن پرداخته بودیم، ولی تویوتا برنامه‌ای برای عرضه سری 300 به آمریکای شمالی نداشت و حال می‌خواهد یک خودروی کاملاً متفاوت را به این بازار عرضه کند، خودرویی که طبق عکس‌های منتشر شده به نظر می‌رسد از نظر طراحی تفاوت‌های زیادی با سری 300 دارد.

از آنجاییکه تویوتا لندکروزر در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد و شاید چند روز صبر کردن برای مشاهده طراحی نهایی این خودرو کار بسیار سختی باشد، لذا بر آن شدیم تا در خودروبانک یک رندر از این خودرو داشته باشیم و زودتر از موعد متوجه شویم که تویوتا لندکروزر 2024 دقیقاً به شکلی خواهد بود و بازگشت این اسطوره به آمریکای شمالی با چه نقابی است.

2024 Toyota Land Cruiser

قطعاً نسخه نهایی عرضه شده در روز سه‌شنبه با رندر ما تفاوت‌هایی دارد اما با توجه به عکس و فیلم‌های منتشر شده توسط تویوتا، به نظر می‌رسد که تا حدودی رندر دیجیتالی ما نزدیک به طراحی نهایی تویوتا لندکروزر 2024 خواهد بود.

تویوتا لندکروزر 2024 احتمالاً با چند پیشرانه عرضه خواهد شد. گزینه اول 6 سیلندر 3.4 لیتری توئین‌توربوشارژ و دیگری یک پیشرانه هیبریدی، که مشخص نیست همان موتور 6 سیلندر 437 اسب‌بخاری هیبریدی است که قبلاً رو تاندرا بکار رفته بود، یا موتور 2.4 لیتری هیبریدی که روی تاکوما استفاده می‌شود.

در هر صورت باید تا روز سه‌شنبه اول آگوست صبر کنیم و ببینیم که بالاخره تویوتا لندکروزر جدید با چه چهره‌ای به آمریکا باز خواهد گشت و رندر دیجیتالی ما چقدر به واقعیت نزدیک خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/6
کاش از شاسی و چهارچوب سری ۸۰ و ۱۰۰ نباشه و یه چیز دیگه ای باشه درست مثل سکویا و تاندرا پلت فرم نوین باشه
1402/5/6
۲۰۲۳ قشنگ تر بود که/: