موضوعات داغ

آغاز فعالیت پیکاپ آفرود کلوت در ناوگان امداد خودرو مکث موتور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مکث موتور با تجهیز و آماده‌سازی تعدادی از خودروهای کلوت، فعالیت این پیکاپ آفرودی را در ناوگان امداد خودروی خود آغاز کرد.

این شرکت که در حال حاضر با خودروهای کلوت و تیارا در بازار حضور دارد، به منظور آسودگی خاطر مشتریان و گسترش خدمات امداد سیار و جاده‌ای، پیکاپ کلوت را نیز به ناوگان امدادی خود اضافه کرده است.

انتخاب خودرو کلوت به عنوان یک پیک‌آپ دودیفرانسیل برای امدادرسانی، علاوه بر فضای مناسب برای حمل تجهیزات، قابلیت ارائه خدمات در شرایط سخت آب و هوایی و مناطق صعب‌العبور را نیز فراهم کرده است.

آغاز فعالیت پیکاپ آفرود کلوت در ناوگان امداد خودرو مکث موتور

این خودرو مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری به قدرت 215 اسب بخار است که با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک 6 سرعته عرضه می‌شود.

گسترش خدمات امداد خودرو مکث موتور در شهرها

خدمات امداد خودروی شرکت مکث موتور در حال حاضر در چند شهر از جمله تهران، کرج، قزوین و قائمشهر ارائه می‌شود. با افزایش تعداد ناوگان امدادی، ارائه این خدمات در شهرهای دیگر نیز به زودی فراهم خواهد شد.

مشتریان مکث موتور در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد خودرو می‌توانند با تماس با شماره تلفن 1660، درخواست خود را ثبت کنند تا امدادگران پس از دریافت اطلاعات لازم، در اسرع وقت به محل مراجعه و اقدامات لازم را به عمل آورند. گسترش خدمات امدادرسانی به سایر نقاط کشور باعث خواهد شد تا مشتریان بیشتری بتوانند از این سرویس مطمئن و باکیفیت بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/3
واقعاً کلوت ماشین فوق‌العاده هست مخصوصاً کلوت اتومات