موضوعات داغ

کدام شرکت ها در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 حضور دارند؟ + لیست جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به عنوان بزرگترین گردهمایی خودرویی کشور، در شهریور ماه 1402 برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بین‌المللی که یکی از قدیمی‌ترین مراکز نمایشگاهی کشور است، از 9 تا 12 شهریورماه شرکت‌های خودروسازی سبک و سنگین کشور را میزبانی خواهد کرد.

تعداد زیادی از سازندگان خودروی ایرانی و همکاران خارجی آن‌ها تاکنون آمادگی خود را برای شرکت در این نمایشگاه اعلام کرده‌اند. نمایشگاه خودروی مشهد، به دلیل آنکه یکی از مهمترین نمایشگاه‌های خودرو در کشور است، همیشه توسط عوامل صنعت خودرو سبک و سنگین مورد استقبال قرار گرفته است.

حضور پرتعداد شرکت ها در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده توسط روابط عمومی این نمایشگاه شرکت‌هایی مانند آرین پارس موتور، بهمن موتور، کرمان موتور، ایلیا موتور، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو و تیگارد موتور در حوزه خودروهای سواری و سبک حضور دارند.

خودروسازان تجاری نیز با حضور قوی در نمایشگاه خودروی مشهد حضور دارند، از جمله بهمن دیزل، آرین دیزل، خودروسازی آسنا، سیبا موتور، گروه صنعتی آمیکو، گروه خودروسازی مایان، پادران موتور، کامل دیزل، خودروسازی زامیاد و سایپا دیزل بعنوان فعالان این بخش در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند. نیکران موتور و ایران دوچرخ به عنوان سازندگان موتورسیکلت نیز شرکت کرده‌اند.

استان خراسان رضوی به عنوان اولین سایت تولید خودرو در کشور، نقش مهمی در تولید خودرو دارد. تجمیع بخش قابل توجهی از زنجیره تأمین و تولید خودرو در این استان، نمایشگاه خودرو مشهد را به یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی و دارای اهمیت ویژه برای خودروسازان تبدیل کرده‌است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد

نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد در دوره بیست و سوم، از 9 تا 12 شهریور 1402، از ساعت 17 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد