موضوعات داغ

بستیون T77 محصول وارداتی بهمن موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ رونمایی شد + فیلم و عکس

عکس مطلب اول

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریور میزبان برگزاری یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی کشور است. خودروسازان متعددی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و محصولات جدید و متنوع خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

بررسی بهمن موتور از بستیون T77 در نمایشگاه خودرو مشهد

گروه صنعتی بهمن موتور نیز با سبد متنوعی از محصولات پا به نمایشگاه گذاشته و آنچه به جذابیت غرفه این شرکت می‌افزاید، رونمایی از خودروی وارداتی بستیون T77 با برند مخصوص BM Cars است.

کراس اوور کامپکت T77 محصولی از برند بستیون (بسترن سابق) بوده که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک بین مزدای ژاپن و فاو چین به حساب می‌آید. اگرچه T77 در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده، ولی به سبب ظاهر زیبا، مشخصات به‌روز و استاندارد و البته قیمت مناسب، بهمن موتور تصمیم گرفته این خودرو را به عنوان محصول وارداتی در دسترس مشتریان ایرانی قرار دهد.

بستیون T77 به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند ۱۶۹ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو وارد کند. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۱ لیتر است.

بستیون T77 محصول وارداتی بهمن موتور

لیست امکانات و تجهیزات متنوع بستیون T77 شامل مواردی همچون سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، ترمز پارک برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، رینگ ۱۸ اینچی، انواع سنسورها، سانروف، سقف پانورامیک و ... می‌شود.

کراس اوور بستیون T77 با برند جدید BM Cars در کنار محصولاتی همچون دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت پرایم در غرفه بهمن موتور به نمایش درآمده و بازدیدکنندگان محترم می‌توانند از نزدیک این خودروها را موردبررسی قرار دهند. نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد (انتهای بلوار وکیل‌آباد) دایر بوده و ساعات بازدید بین ۵ بعدازظهر الی ۱۰ شب است.

بستیون T77 با برند جدید BM Cars

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/10
کاش بهمن مدلT99بیاره