موضوعات داغ

کراس اوور خانوادگی VGV U75 Plus در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ رونمایی شد + فیلم و عکس

عکس مطلب اول

شهر مشهد از تاریخ ۹ شهریورماه به مدت چهار روز میزبان خودروسازان متعدد در بیست و سومین نمایشگاه خودرو است. علاقه‌مندان و دوست داران خودرو در این برهه چهارروزه می‌توانند بین ساعات ۱۷ الی ۲۲ از غرفه‌های مختلف نمایشگاه دیدن کنند.

ویدیو رونمایی VGV U75 پلاس

شرکت‌های متعددی در نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ۱۴۰۲ شرکت کرده و محصولات خود را به عرضه درآورده‌اند. ایلیا موتور که با دایون Y5 در نمایشگاه مشهد سال پیش حاضر شد، این بار نسخه ارتقا یافته این خودرو به نام دایون Y7 را در غرفه قرار داده است. با این حال، محصول وارداتی این شرکت، یعنی کراس اوور ۷ نفره وی‌جی‌وی یو۷۵ پلاس بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود می‌کشاند.

این خودروی چینی که محصول شرکت سینوتراک است، در مدل‌های ۵، ۶ و ۷ نفره روانه بازار شده و ایلیا موتور بزرگ‌ترین نسخه آن را برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است.

خودروی خانوادگی VGV U75 پلاس به عنوان محصول سال ۲۰۲۱ ظاهری باوقار و امروزی داشته و همانند اکثر خودروهای چینی، دارای یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ است. با این وجود، استفاده از نوار باریک قرمزرنگ در سپر جلو و همین‌طور دیفیوزر عقب، U۷۵ پلاس را از دیگر ماشین‌ها متمایز می‌کند.

رونمایی از کراس اوور خانوادگی VGV U75 Plus

برخلاف ظاهر شیک و مدرن، داخل کابین به صورت سنتی و اندکی شلوغ طراحی شده است. نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، نمایشگر لمسی در وسط داشبورد، دریچه‌های تهویه با حاشیه کرومی، غربیلک فرمان دی کات با دکمه‌های کنترلی، تریم دورنگ، صندلی‌های چرمی و ... از جمله امکانات درون کابین به حساب می‌آیند.

خودروی ۷ نفره وی‌جی‌وی یو۷۵ پلاس با کمک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندره توربوشارژ حرکت می‌کند. این موتور ۲۲۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور به وجود آورده و خروجی را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. کراس اوور جدید ایلیا در مدت‌زمان ۸ ثانیه از حالت سکون به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. U۷۵ پلاس برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر جاده ترکیبی به ۸.۳ لیتر بنزین احتیاج دارد.

نمای عقب VGV U75 Plus

امکانات و تجهیزات این خودرو شامل انواع سیستم‌های کمک‌راننده مثل ABS، EBD، TCS، HAC، DAC، ARP، سیستم کنترل حرکت بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از سمت جلو، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، اتولایت، دیلایت، سانروف پانوراما و ... می‌شود.

ایلیا موتور قیمت کراس اوور خانوادگی خود را بین ۱.۷ تا ۱.۸ میلیارد تومان اعلام کرده است. در دسته خودروهای خانوادگی و ۷ نفره، وی‌جی‌وی یو۷۵ پلاس باید با حریفانی مثل سوبا M4 و هایما 7X رقابت کند.

فضای داخلی VGV U75 پلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد