موضوعات داغ

شارژ کامل خودروهای برقی اسکای ول در کمتر از 8 دقیقه، تکنولوژی جدید شرکت اسکای ول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروهای برقی به سرعت در حال پیشرفت و ورود به بازار و کسب سهم بیشتر از بازار میباشند، چراکه نیاز مبرم به آنها با توجه به شرایط زیست محیطی و بحث انرژی بیش از هر زمان دیگری احساس میشود. به علت جدید بودن تکنولوژی این خودروها و وجود زیرساختهای منطبق با خودروهای بنزینی چالشهای بسیاری در مورد خودروهای برقی چون میزان پیمایش، طول عمر باتریT قیمت و موارد دیگر وجود داشته که با تلاش شرکتهای بزرگ و مهندسان و محققان برجسته این مسائل بهبودهای بسیار پیدا کرده است.

یکی از چالشهای باقیمانده و بسیار مهم مدت زمان شارژ خودروهای برقی هست که معمولا در حالت نرمال چندین ساعت و در حالت شارژ سریع بیش از 30 دقیقه به طول خواهد انجامید.

اما شرکت اسکای ول که یک شرکت مطرح چینی میباشد و به صورت تخصصی بر روی تولید و مهندسی خودروهای برقی کار میکنند با ابداع روشی نوین و انقلابی برای نخستین بار در جهان این مشکل بزرگ و اصلی را حل نمود که این تکنولوژِی نوین در کنفرانس زیست محیطی فناوری skyworth 2023 تشریح گردید ، شایان ذکر است که شرکت اسکای ول به زودی توسط شرکت نبکا محصولات مدرن خود را راهی بازار ایران خواهد نمود.

شارژ کامل خودروهای برقی اسکای ول در کمتر از 8 دقیقه

شرکت اسکای ول رسماً عصر جدیدی از تجدید انرژی را آغاز کرده که شارژ یک خودروی برقی در کمتر از 8 دقیقه با ولتاژ بالای 800 ولت صورت خواهد پذیرفت و خودروهای اسکای ول با این تکنولوژی خواهند توانست 800 مایل ( حدود 1280 کیلومتر ) را به راحتی طی کنند، محصولات اسکای ول علاوه بر کاهش چشمگیر زمان شارژ میتوانند مدت پیمایش و ذخیره انرژی را به شدت افزایش دهند که خود رکوردی بزرگ و انقلابی در صنعت خودروهای برقی به حساب می آید .

شرکت اسکای ول دارای تیم تحقیق و توسعه و مهندسی بسیار قوی است که موفق به ارائه و توسعه سیستمهای نوین مختص به خود شده اند که با بهره از سیستم دیجیتالی اسکای ول مدیریت و قابلیت تنظیم انرژی را در ادغام ذخیره سازی نوری، شارژ و حمل و نقل با قابلیتهای عملیاتی تجسم بخشند .

همچنین شرکت اسکای ول با بهره از قدرت مهندسی و عملیاتی خود توانسته در سال 2023 ، 400 ایستگاه مجهز شارژ را در 4 شهر کشور چین بنا نهد و همچنین برنامه دارد تا در سال 2024 تعداد 1000 ایستگاه مجهز را در 10 شهر کشور خود راه اندازی نماید و برای 5 بازار بزرگ و مهم صادراتی خود نیز در سطح جهانی برنامه احداث ایستگاه دارد.

با توجه به برنامه های صورت گرفته و ایجاد زیرساختها در کنار تولید محصولاتی با مهندسی قوی و کیفیت بالا باعث شده تا فروش مدل ET5 در ماه اگوست در مقایسه با آوریل دو برابر افزایش یابد و انتظار رشد بیشتر فروش نیز در بازار چین و سایر بازارهای صادراتی وجود دارد. شرکت اسکای ول تبدیل به شرکتی پیشرو و انقلابی در زمینه ارائه تکنولوژی های جدید برای کاهش دغدغه های مصرف کنندگان خودروهای برقی خواهد گردید که رسالت خود را که همان توسعه انرژی های جدید و کاهش آلایندگی میباشد به خوبی انجام خواهد داد .

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد